بمناسبت نیمه شعبان

جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان برگزار شد

24 خرداد 1393 ساعت 11:15

رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان ،سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) جشنواره پرواز بادبادکها در زاهدان برگزار شد.


عباس سلامتی در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : عصر جمعه (23 خرداد ) با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ورزش و جوانان و با حضور آقای کیا کجوری رئیس انجمن پرواز بادبادکهای فدراسیون ورزشهای همگانی جشنواره پرواز بادبادکها در زمین چمن دهکده ورزشی زاهدان برگزار شد.

وی گفت : اين جشنواره با حضور 2000 شرکت کننده از نقاط مختلف شهرستان زاهدان برگزار شد و خانواده ها به همراه فرزندان خود بادبادکهاي دست ساخته خود را به آسمان فرستادند .

 رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان افزود: جشنواره بادبادک ها از سالمترين و شاداب ترين تفريحات خانوادگي در جهان شناخته مي شود و از جنبه روانشناسي و جامعه شناسي کودک ، جشنواره هاي بادبادک و علوم مرتبط با نجوم به دليل ذهنيت پروازگرايي ، براي کودکان و نوجوانان بسيار مفيد و با خلاقيت همراه است .

سلامتی گفت: هدف دیگر از برگزاری این جشنوارها، ایجاد شور و نشاط و گسترش فرهنگ ورزش عمومی بین مردم با استفاده از کمترین امکانات است.وی همچنین ازدیگر اهداف برگزاری چنین جشنواره های را حضور والدین در کنار کودکان در یک روز تعطیل است تا همه بتوانند در این روز در کنار فرزندانشان در فضای شاد و صمیمی روزی شاد را سپری کنند.

وی افزود : در اين جشنواره به 40 نفر از شرکت کنندگان که بهترين طرح ، زيبا ترين طرح و بالاترين پرواز بادبادک را داشتند هدايايي اهدا شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 34189

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdceoz8x.jh8evi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir