حماسه 9 دی رویکردی شگرف در جامعه است

6 دی 1393 ساعت 23:31

نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه زاهدان گفت: حماسه یعنی یک رویکرد شگرف که دارای شیوه خاصی است و حماسه 9 دی از این قبیل بود.


حجت السلام عقیل فرمانی صبح امروز ( 6دی ) درحاشیه نشست حماسه 9 دی ویژه بسیجیان ومردم به خبرنگار زاهدانه گفت: حماسه دفاع مقدس حماسه ای بود که بیش از 60 کشور مخالف نظام اسلامی ایران را مورد هدف قرار دادند تا در نطفه خاموش کنند اما لبیک گفتن مردم به حرف امامشان مانع این عمل شد.

وی به سخن امام خمینی (ره)که فرمود راه قدس از کربلا می گذرد اشاره کرد و افزود : حماسه ای که مردم امسال در پیاده روی اربعین به وجود آوردند برگرفته از سخنان این امام بزرگوار بود که شهدای دفاع مقدس نیز خود را با این سخن عجین کرده بودند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی یکی از حماسه هایی بود که سراسر ایران اسلامی به بهترین شکل این حماسه را گرامی داشتند و درسال 88 اگر عنایت امام عصر(عج) و پرچم داری ولایت فقیه و پشتوانه مردم نبود انقلاب اسلامی به تباهی کشیده می شد.

حجت الاسلام فرمانی افزود: یکی از آفت هایی که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم و درجریان فتنه 88 نیز بسیار فعال بود شبکه های ماهواره ای است که اکنون نیز به عنوان دجال واره از آن نام برده می شود.

وی با توجه به سخن مقام معظم رهبری که بسیج و سپاه تنها نیروهای انقلابی اند که می توانند از انقلاب پاسداری کنند افزود: اکنون بسیج وسپاه باید با برنامه هایی مانند واتساپ و وایبر و شبکه های اجتماعی بیگانه مبارزه و در گام اول زندگی خود را بازبینی کنند و سپس در جامعه اثر گذار باشند.

انتهای پیام /


کد مطلب: 42496

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcepe8e.jh8woi9bbj.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir