به همت سپاه سلمان سیستان وبلوچستان:

293 میلیون تومان اعتبار به طرح هجرت 3 اختصاص یافت/ 213 مدرسه در استان بازسازی می شود

4 مرداد 1395 ساعت 10:11

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از تخصیص 293میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه سلمان استان برای اجرای دو مرحله اردوهای جهادی طرح هجرت 3خبرداد.


علی اکبر جعفری در حاشیه بازدید از مدارس تحت پوشش طرح هجرت 3 در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: امسال بالغ بر 6 هزار دانش آموز اعم از شیعه و سنی با حضور گسترده و روحیه جهادی خود اقدام به مشارکت در طرح تابستانی تحت عنوان طرح هجرت 3 برای بازسازی و نوسازی مدارس در سراسر استان کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح هجرت سه، 60 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج محلات، طلاب، دانشجویی و گروه خواهران حضور دارند، گفت: 293 میلیون تومان اعتبار از مجموعه سپاه استان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده که در آن 213 مدرسه از سراسر استان بازسازی، نوسازی و مرمت می شوند.

این مسئول عمده فعالیت گروه های جهادی را در قالب رنگ آمیزی 100آموزشگاه، زیباسازی و مرمت63 مدرسه و تعمیر میز و نیمکت 51 آموزشگاه عنوان کرد و افزود: این طرح در سراسر استان و روستاهای دور دست سیستان وبلوچستان اجرایی می شود.

وی در ادامه از مشارکت 3 هزار نفری گروه های صالحین در قالب اردوهای یک روزه در مدارس خبر داد و گفت: 60 گروه جهادی در روستاهای استان مشغول ساخت خانه عالم، احیای قنوات، بازسازی مدارس و غیره هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان آموزش راهکارهای اقتصاد مقاومتی، آموزش مشاوره و مهارت آموزی، آموزش فنی و حرفه ای و تقویت دروس، بهداشت و ویزیت رایگان، اهدای داروی رایگان را از دیگر برنامه های انجام شده در طرح هجرت 3 عنوان کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 51262

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf00dt.w6dyvagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir