حاشیه های مراسم خاکسپاری شهید مدافع حرم؛

بیرق حضرت زینب(س) همراه همیشگی شهید خزائی/ شهادت آرزوی دیرینه اش بود

25 آبان 1395 ساعت 13:40

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان وبلوچستان گفت: بیرق حضرت زینب(س)، هدیه همیشگی شهید مدافع حرم برای اصحاب رسانه بود.


به گزارش زاهدانه، همزمان با سالروز شهادت فرزند امام سجاد(ع) مراسم تشییع شهید مدافع حرم " محسن خزائی" در زاهدان برگزار شد.
پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع در مصلی قدس این شهرستان در گلزار شهدا با حضور مسئولان و مردم شهید پرور استان به خاک سپرده شد.
در حاشیه این مراسم مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان به بیان خاطره ای از شهید خبرنگار مدافع حرم پرداخت و گفت: شهید خزائی همیشه در بازگشت از سوریه هدیه ای با خود همراه داشت که حال و هوای مجموعه صدا و سیما را متحول می کرد.

محمود دولت کردستانی ادامه داد: بیرق حرم حضرت زینب(س) و رقیه (س) همراه همیشگی و هدیه شهید برای اصحاب رسانه بود که آوردن این بیرق همه را به زیارت قبور در سرزمین خاطره ها نائل می کرد.
فرماندار زاهدان"مجتبی خانجانی" با بیان اینکه به شهدای مدافع حرم حسادت می کند، افزود: شهید خزائی اولین شهید صدا و سیما در سوریه بود لذا اصحاب رسانه نشان دادند به هر طریقی می توان از راه اسلام و حریم اهل بیت (ع) دفاع کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زاهدان در خصوص جایگاه والامقام شهید مدافع حرم اظهار داشت: شهید خزائی سالهای متمادی با جان و دل در دفاع از حریم اهل بیت (ع) تلاش کرد.


محمد هراتی اکرمی ادامه داد: شهید خزایی در سخت ترین شرایط اقدام به تهیه خبر برای اطلاع رسانی به مردم و اصحاب رسانه می کرد از این رو امروز اصحاب رسانه وظیفه دارند همچون این شهید به نشر ارزش و جایگاه دفاع از حریم اهل بیت (ع) بپردازید.
وی ترویج فرهنگ معنوی ایثار و شهادت را عامل مستحکم شدن پایه های نظام عنوان کرد.
"هادیانفر" مربی کاراته شهید نیز به خبرنگار زاهدانه بیان کرد: شهید خزائی از کاراته بازان پیشکسوت استان در عرصه ورزشی بود از اینرو امروز وظیفه داریم به استقبال از قهرمان و شهید مدافع اسلام بیایم و راه او را الگوی راه خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه شهادت آرزوی همیشگی و دیرینه شهید خزائی بود، گفت: آخرین باری که شهید برای انجام تمرینات رزمی به باشگاه آمد قرار بر دایر نمودن کلاسی رزمی در سوریه بود.

" افشین اشکانی" خبرنگار و همکار شهید در صدا و سیمای استان نیز گفت: افتخار همکاری مستمر با شهید را نداشتم اما تنها خاطره من از ایشان به روز خبرنگار بر می گردد.
وی با اشاره به پخش رجز خوانی شهید خزایی در بین شهدای مدافع حرم ادامه داد: در روز خبرنگار شهید محسن میهمان جلسه ای بود که به مناسبت این روز برگزار شد؛ وی در این جلسه نیز این رجزخوانی را برای حضار بیان کرد اکنون هرموقع این فیلم را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنم یاد شوق و اشتیاق شهادت ایشان در این روز می افتم.
اشکانی ادامه داد: اهل رسانه سیستان وبلوچستان نشان دادند همیشه پای کار هستند و این پرچم هیچگاه از دست اصحاب رسانه این استان نخواهد افتاد.
گفتنی است در پایان مراسم خاکسپاری، پرچم روی تابوت شهید بین عزاداران زاهدانی تقسیم شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 52702

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf0edt.w6d0xagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir