برنامه های ورزشی شهرستان زاهدان بمناسبت نیمه شعبان

19 خرداد 1393 ساعت 8:22

رئیس هیات ورزش های همگانی استان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) برنامه های ورزشی مختلفی در شهرستان زاهدان برگزار می شود.


عباس سلامتی ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین فرارسیدن نیمه شعبان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : بمناسبت این عید بزرگ هیات همگانی استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان جشنواره پرواز بادبادکها ویژه خانواده ها را در زاهدان برگزار می کند.

وی گفت : این جشنواره عصر روز جمعه (23 خرداد) در دهکده بزرگ ورزشی زاهدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود : در پایان این مراسم، به شرکت کنندگانی که بادبادک آنها ساخت خودشان و مدت زمان بیشتری در پرواز باقی بماند، جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به استقبال با شکوه کودکان و خانواده ها از این ورزش شاد بیان داشت : مسابقه پرواز بادبادک‌ها فرصت مناسبی را پیش روی کودکان و نوجوانان می‌گذارد تا در کنار یکدیگر زمینه حضور در طبیعت را داشته باشند و ورزش‌ها و تفریحات گروهی را تمرین کنند.

سلامتی به دیگر مسابقاتی که به همین مناسبت برگزار می شود اشاره نمود و افزود : مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان شاغل زاهدان روز پنجشنبه (22 خرداد ) در سالن دو و میدانی دهکده ورزشی برگزار خواهد شد و همچنین عصر روز جمعه مسابقات دوچرخه سواری ویژه آقایان از میدان دکتر حسابی آغاز می شود .

انتهای پیام/


کد مطلب: 34072

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf0xdm.w6djeagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir