وزیر نیرو در جمع خبرنگاران:

کارگروه‌‌ نجات دریاچه هیرمند در وزارت نیرو تشکیل شد

فارس , 5 دی 1392 ساعت 12:07

وزیر نیرو‌ با بیان اینکه کارگروه‌‌ نجات دریاچه هیرمند در وزارت نیرو تشکیل شد، گفت: این وزارتخانه برای نجات دریاچه هیرمند از نظرات نخبگان استفاد‌ه می‌کند.


به گزارش زاهدانه ، حمید چیت‌چیان دقایقی پیش در فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات این وزارتخانه برای رفع مشکلات منطقه سیستان پرداخت.

وزیر نیرو بیان کرد: در خصوص موضوع محیط زیست، مدیریت آب، مسئله معیشت مردم و محیط زیست که با آن مواجه هستیم همه اینها ابعاد مرتبط به یک مسئله است، اگر بخواهیم جداجدا به اینها نگاه کنیم، راه غلطی است، باید همه را در یک مجموعه مورد بررسی قرار دهیم.

این مسئول اذعان داشت: کارگروه‌های مختلف نجات دریاچه هیرمند، شورای عالی آب و غیر .. کارگروه‌های خوبی است که در راستای رفع این مشکلات تشکیل شده است.

وی ادامه داد: باید یک هم‌اندیشی در سطح ملی با حضور نخبگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و با استفاده از نظرات آنها و مردم، برای رفع مشکلات این بخش اقدام کنیم.

وی افزود: در زمینه موضوع محیط زیست و مسئله آب و مدیریت آب، هرکسی پیشنهاد و نقطه نظری داشته باشد، استقبال می‌کنیم زیرا جمع کردن ایده‌ها و افکار مختلف ما را به نتایج خوبی می‌رساند.

چیت چیان در پایان گفت: امیدواریم با اتکا به نظرات نخبگان‌ ‌و محدود نکردن موضوع به سمت دولت، و اتکا به مردم و نظرات نمایندگان مجلس، تصمیمات خوبی را در این زمینه اتخاذ کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور، استاندار و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28899

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf1cd0.w6dc1agiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir