رئیس سازمان مدیریت آرامستانها شهرداری زاهدان خبر داد؛

افتتاح غسالخانه جدید در شهر زاهدان

10 خرداد 1400 ساعت 13:37

مهرزاد نورا گفت: غسالخانه ی جدید شهر زاهدان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.


مهرزاد نورا رئیس سازمان مدیریت آرامستانها شهرداری زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: ساختمان غسالخانه ی جدید زاهدان طی مراسمی با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: از آنجائی که غسالخانه ی قبلی، دارای قدمتی بیش از چهار دهه بوده و به لحاظ برخی از فاکتورها از جمله مساحت، امکانات و گنجایش پذیرش متوفیات، پاسخگوی امور مرتبط با آن نبود و از این بابت مشکلاتی متوجه شهروندان عزیز می شد؛ لذا با هدف رفع مشکلات موجود، برنامه ی احداث غسالخانه ی جدید در قالب یک مجموعه ی کامل و استاندارد در دستور کار شهرداری زاهدان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و دویست مترمربع و با صرف هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان در سه فاز به انجام رسید که دارای امکاناتی همچون: دو سالن انتظار هرکدام به مساحت ۱۵۰ متر مربع با امکانات گرمایشی و سرمایشی، دستگاه البسه سوز و آبسردکن، دو سالن تطهیر مجزا هر کدام دارای چهار سکوی شستشو در دو بخش مردانه و زنانه، سرویسهای بهداشتی، حمام و اتاق استراحت می باشد.

نورا تاکد کرد: محوطه سازی و بهسازی فضای سبز اطراف غسالخانه جدید به مساحت دوهزار متر مربع در نظر گرفته شده که سبصد مترمربع آن شامل سنگفرش ورودی غسالخانه می باشد.

وی ادامه داد: در مجموعه ی مذکور دو واحد تجاری نیز جهت رفاه حال شهروندان پیش بینی شده؛ ضمن اینکه در سایت جدید غسالخانه، واحد پذیرش سازمان مستقر می باشد و به منظور تسهیل در اجرای امور مرتبط با متوفیان مکانی مناسب نیز جهت حضور نماینده ثبت احوال و ماموران پزشکی قانونی حسب نیاز شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 59859

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf1cdt.w6d1tagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir