در ادامه بی مهری های اداره ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان؛

ورزشکاران استان در فراموش خانه مدیران ورزشی/ ورزش هاکی در جنوب شرق تعطیل شد

15 تير 1395 ساعت 11:44

مسئول استعداد یابی ورزش هاکی درسیستان وبلوچستان با اشاره به تعطیلی ورزش هاکی در استان گفت: اکنون تنها سه یا چهار ورزشکار در رده نونهالان در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.


به گزارش زاهدانه، هاکی یکی از رشته های مفرح ورزشی با سابقه ای بیش از ۳۰ سال در سیستان و بلوچستان است که علی رغم داشتن بهترین زمین چمن این روزها در سایه کم توجهی وعدم حمایت مسئولین رو به افول رفته بگونه ای که ورزشکاران هاکی کار استان با توجه به استعداد بالایی که در این رشته ورزشی دارند تاکنون نتوانسته حتی به مسابقات خارج از استانی هم اعزام شوند.
«مجتبی بزی» کاپیتان و مسئول استعداد یابی ورزش هاکی استان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه ورزش هاکی دارای استعدادهای فراوانی است که به دلیل کم توجهی، بسیاری از این استعدادها شکوفا نشده است.
وی با بیان اینکه ورود به مسابقات لیگ برای ورزشکاران سیستان وبلوچستان رایگان است، گفت: با توجه به محروم بودن استان ورود به مسابقات لیگ برای ورزشکاران رایگان بوده اما رئیس هیئت توانایی جذب بودجه و درآمدزایی برای این ورزش را ندارد.
وی در تکمیل این مطلب بیان کرد: هیئت هاکی استان دارای زمین اختصاصی است که از طریق آن می توان درآمدزایی ایجاد کرد که تاکنون به علت مدیریت ضعیف این اقدام صورت نگرفته است.
بزی با اشاره به تعطیلی ورزش هاکی آقایان از شهریور ماه سال گذشته گفت: اکنون تنها سه یا چهار ورزشکار آنهم در رده نونهالان مشغول تمرین در این رشته ورزشی در سیستان وبلوچستان هستند.
وی ادامه داد: در گذشته قوی ترین تیم نونهالان و بزرگسالان به سیستان وبلوچستان اختصاص داشت که متاسفانه اکنون کم لطفی مسئولان در جذب بودجه مانع از پیشرفت ورزش هاکی کاران در استان شده است.
مسئول استعداد یابی ورزش هاکی استان بیان کرد: هاکی بانوان هم که از سال 91 در استان راه اندازی شد تاکنون نه تنها یکبار هم برای مسابقات اعزام نشد بلکه هفته گذشته بطور کامل تعطیل شد.
وی در ادامه خواستار برکناری رئیس فعلی هاکی کاران در استان شد و گفت: به جرات می توان گفت که دیگر در سیستان وبلوچستان ورزشی به اسم هاکی وجود ندارد در صورتی که
اگر به ورزش هاکی در استان توجه شود می‌توانیم ورزشکاران زیادی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کنیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 50849

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf1cdt.w6dxjagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir