علت برداشت ناگهانی بانک تجارت از حساب های شخصی چه بود؟

13 دی 1395 ساعت 7:29

بانک تجارت همزمان با سال نو میلادی در اقدامی قابل تامل اقدام به برداشت از حساب برخی از مشتریان خود کرده است.


به گزارش زاهدانه به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 24 ، شب گذشته(11 دی ماه) بانک تجارت در اقدامی قابل تامل مبالغی از هزار تا 16 هزار تومان را از حساب  برخی از مشتریان این بانک کسر کرده است.
 
برداشت از حساب با آغاز سال جدید میلادی
 
 
پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که این اقدام بدون اطلاع و اجازه مشتریان صورت گرفته  و با وجود اینکه مشتریان از این کسر مبلغ از طریق پیامک آگاه شدند اما در گزارش تراکنش ها این کسر مبلغ رویت نمی شود.
 
 
شایان ذکر است روابط عمومی بانک تجارت در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرده مبالغ کسر شده به سرعت عودت داده شده  و علت این امرتا کنون اختلال در سیستم های الکترونیکی واحد انفورماتیک اعلام شده است.
 
 
 
علت برداشت ناگهانی بانک تجارت از حساب های شخصی چه بود؟
 
 
 
 
 
برداشت از حساب با آغاز سال جدید میلادی





بیانیه بانک تجارت درخصوص برداشت از حساب

روابط عمومی بانک تجارت طی بیانیه ای اعلام کرد: مبالغ واریزی یا برداشت شده از حساب مشتریان بانک تجارت در تاریخ دوازدهم دی ماه سالجاری ، مربوط به صدور اسناد اصلاحی  محاسبه ی سود روز شمار سپرده های کوتاه مدت آذرماه سالجاری بوده که به این حسابها واریز یا از آنها کسر گردیده است .

این سند اصلاحی در مورد اکثریت قریب به اتفاق مشتریان ، منجر به واریز و برداشت مبالغ یکسان شده است . همچنین مشتریانی که پیامک واریز این مبالغ به حسابهای خود را دریافت نکرده اند می توانند با دریافت گردش حسابهای سپرده کوتاه مدت خود از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک تجارت و یا دستگاه های خودپرداز ، از بازگشت مبالغ کسر شده به حساب خود اطلاع حاصل کنند .

انتهای پیام/


کد مطلب: 53369

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcf1mdt.w6dmvagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir