مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سیستان و بلوچستان؛

تحکیم وحدت اسلامی، وظیفه ذاکرین اهل بیت(ع) است/ اجرا مداحی با لهجه بلوچی و سیستانی در حضور رهبر انقلاب

5 خرداد 1401 ساعت 13:03

حسین مسگرانی گفت: اجرای مداحی با لهجه های بلوچی و سیستانی در حضور مقام معظم رهبری در راستای تحکیم وحدت اسلامی است که باید مداحان به این نکته توجه کنند.


به گزارش زاهدنیوز، پيش از ظهر امروز، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سیستان و بلوچستان در دیدار با محمد جواد جامعي مداح اهل بيت (عليهم السلام) بیان کرد: حضور مداح جوانی از سیستان وبلوچستان در دیدار با مقام معظم رهبری نشان از ظرفیت و استعداد بالای مداحی در استان است.

وی افزود: مداحان باید مباحث وحدتی را در دستور کار قرار دهند که نکته بسیار مهمی است، اجرای مداح استان با لهجه سیستانی و بلوچی در محضر مقام معظم رهبری این وحدت را به معنای واقعی نشان داد.

مدیرکل ارشاد استان با اشاره به عملکرد مثبت مجموعه سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان تصریح کرد: ارتقای جامعه ستایشگری و اهمیت دادن به محفل های شعری خصوصا محفل شعر میراث سلیمانی و استفاده از شعرای آیینی در محافل مذهبی کار بسیار ارزنده ای بود.

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت همکاری بیشتر با این مجموعه در جهت افزایش محافل ادبی و شعری خبر داد.

در ادامه جامعی ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، این اتفاق را اتفاقی مبارک برای سیستان وبلوچستان عنوان کرد و گفت: قطعا نگاه متولیان امر مداحی کشور به مداحان با استعداد استان تغییر کرده و امیدواریم به زودی شاهد هنرنمایی دیگر مداحان استان در نقاط مختلف کشور باشیم.


انتهای پیام/


کد مطلب: 60938

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfc1dv.w6dxmagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir