تورم به جان خوراکی ها افتاد/ مردم از تفاوت قیمت در قنادی ها گلایه دارند

11 فروردين 1397 ساعت 12:50

در حالی یازده روز از آغاز سال نو می گذرد که گرانی و تفاوت قیمت در برخی قنادی ها باعث شده قند در دل خریداران آب شود.


به گزارش زاهدنیوز ، گرانی و افزایش قیمت، کلماتی هستند که همسو با بالا رفتن تب تقاضا در برهه هایی خاص از سال به ویژه در ایام عید نوروز یا اعیاد و مناسبت های ملی و غیره مردم را غافلگیر می کند.
در حالی یازده روز از آغاز سال نو می گذرد که گرانی و تفاوت قیمت در بازار شیرینی باعث شده قند در دل خریداران آب شود به گونه ای که قیمت هر بسته شیرینی خشک از 14 هزار تومان شروع و به 45 هزار تومان در حال افزایش است که این عامل زمینه نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.
اگر چه قیمت انواع شیرینی در قنادی‌ها به درجه یک و دو آن بستگی دارد اما این روزها شاهد هستیم بعضا در مناطق مختلف برخی واحدها این محصولات را بیش از قیمت مصوب به فروش می رسانند و این اقدام نشان می دهد که همه فروشندگان نسبت به نرخ های تعیین شده زیاد پایبند نبوده و گاهی تغییرانی خودسرانه در قیمت های مصوب می دهند که این موضوع باعث نارضایتی و سردر گمی مشتریان شده و بدون تردید نظارت و کنترل بازرسان را می طلبد.
در تماسی که برخی از شهروندان زاهدانی با این پایگاه خبری داشتند عنوان کردند که تفاوت قیمت در قنادی ها باعث نارضایتی آنها است زیرا تنها در ایام خاصی که مردم نیازمند کالاها هستند، قیمت ها هم افزایش پیدا می کند.
این شهروندان با بیان اینکه قیمت برخی شیرینی های خشک و تر در برخی قنادی ها به دو برابر رسیده است، گفتند: مسئولان باید برای کاهش قیمت های این کالاها چاره اندیشی کنند، در حال حاضر مردم به این کالاها نیازمند هستند و باید برای آن ها راه حلی پیدا شود.

در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می شود
در همین راستا حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرده است که شهروندان می توانند گزارش ها و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56168

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfcydt.w6dvvagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir