سرپرست شرکت گاز سیستان وبلوچستان؛

تعداد مشترکان گاز زاهدان به 140 هزار مشترک رسید/ افزایش میزان تسهیلات گازرسانی به شهروندان

20 ارديبهشت 1401 ساعت 20:01

محمد رضا میرشکاری گفت: در شهر زاهدان حدود 140 هزار مشترک و63 درصد انشعابات انجام شده است.


محمد رضا میرشکاری، سرپرست شرکت گاز سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به اینکه طرح انتقال گاز به مناطق شرقی و جنوب شرقی در دستور کار قرار گرفت بیان کرد: زاهدان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های فراوان صنعتی و اقتصادی سال‌ها از گاز طبیعی بی‌بهره بود که سبب صرف هزینه‌های زیاد برای مردم و واحدهای تولیدی و مشکلات تأمین سوخت برای واحدهای صنعتی و اقتصادی می‌شد و پروژه گازرسانی اولویت اول برنامه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران است.

وی افزود: در شهر زاهدان حدود 140 هزار مشترک یعنی 63 درصد انشعابات انجام شده که شامل هزار و 390 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز داشت که هزار و 399 کیلومتر معادل 101 درصد است.

وی با بیان اینکه با افزوده شدن توسعه شهری به خصوص در شهرک صنعتی زاهدان و گاز رسانی به کارخانه آرد ادامه داد: گاز به شهرک های صنعتی زاهدان رسیده و واحدهای صنعتی نیز باید برای دریافت اشتراک گاز طبیعی اقدام می کنند.


سرپرست شرکت گاز با اشاره به عدم استقبال برخی از شهروندان از گاز کشی تصریح کرد: قسمت عمده عدم استقبال توان مالی مردم است که برای انجام کار لوله کشی داخلی با مشکل مواجه هستند.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده تسهیلاتی که قبلا 5 میلیون تومان بود اکنون 10 میلیون پرداخت می شود که دولت مصوب کرد با معرفی شرکت گاز بانک عامل این تسهیلات را در اختیار مشترکین قرار گیرد.

میرشکاری خاطرنشان کرد: با معرفی نامه شرکت گاز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا ظرفیت محدود رایگان است اما هزینه لوله کشی برعهده مشترکین است.

وی با اشاره به عدم نصب علمک در بعضی از خیابان ها گفت: شهروندان باید به شرکت گاز در بلوار جمهوری مراجعه کنند و درخواست نصب علمک بدهند و سامانه سی آر ام ارتباط با مشتریان و تلفن گویا 1594 هرگونه انتقاد و پیشنهاد را ثبت کنند.


انتهای پیام/


کد مطلب: 60857

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfecdv.w6dxtagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir