در گفت و گو با مسئولان نظامی و انتظامی عنوان شد:

حضور در راهپیمایی نشان از بصیرت افزایی ملت است/ شعار"مرگ بر آمریکا" یک هشدار وآماده باش است

22 بهمن 1394 ساعت 14:41

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: "شعار مرگ بر آمریکا" یک هشدار و بیدار باش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر در برابر سیاست های استکباری دولت آمریکا است.


به گزارش زاهدانه، سی و هفت سال گذشت و انقلاب اسلامی در وجود تمام مردم ایران ریشه دواند و نسل به نسل گشت و همه را مجذوب خود کرد بگونه ای که حماسه سترگ دیگری در سراسر کشور ایران اسلامی و بویژه شهرستان زاهدان رقم خورد.
فرمانده بسیج مقاومت ناحیه زاهدان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه به در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: حضور پر رنگ مردم در این راهپیمایی نشان از بصیرت و اهمیت این موضوع برای ملت ایران دارد.
سرهنگ موسی اصغری با اشاره به شرایط کنونی پسابرجام و دستگیری ملوانان آمریکایی گفت: اینها همه نشان از استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملت ایران دارد که مردم نیز با این حضور پر شور لبیک به ندای رهبر انقلاب گفتند و فعال تر از سالهای گذشته حضور خود را در راهپیمایی به منسه ظهور کشاندند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری قرار داریم ، افزود: طبیعی است که دشمن تلاش در کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه دارد لذا برای دفاع از حق و حقوق خود در تمامی مسائل هسته ای و پسابرجام و غیره باید در صحنه حضور داشته باشیم.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه به خبرنگار ما گفت: حضور در راهپیمایی و شعارهایی که داده می شود یک نوع گفتمان سازی است به این معنا که وقتی همه با هم فارغ از هر نوع قومیت و مذهبی می آییم و شعارهای انقلابی را سر می دهیم به این دلیل است که این شعارها و آرمان ها تصادفی بدست نیامده از این رو حاضریم برای این اهداف هر نوع سختی و فداکاری را به جان و دل تحمل کنیم.
سرهنگ غلامرضا جعفری با اشاره به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری در خصوص تفسیر شعار "مرگ بر آمریکا" بیان داشت: این شعار دارای یک پشتوانه منطقی و قوی است که به معنای نفی و انزجار از سیاست های استکباری آمریکا می باشد.
وی افزود: این شعار یک هشدار و بیدار باش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر در برابر سیاست های استکباری دولت آمریکا است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 49337

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfemdj.w6d1magiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir