معاون امور بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

برگزاری طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار ویژه محرم در سیستان و بلوچستان

4 شهريور 1399 ساعت 14:15

محمد قاسمی گفت: با هدف پیشگیری، پایش مستمر بازار و تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای مورد اساسی:طرح نظارتی ویژه ماه محرم در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.


محمد قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد: با توجه به فرار رسیدن ایام ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری و افزایش تقاضا برای برخی از اقلام بخصوص کالاهای اساسی از جمله برنج،روغن،قند ، شکر و حبوبات و مواد مصرفی از جمله ظروف یکبار مصرف در این ایام طرح ویژه نظارتی از یکم شهریور ماه در سراسر استان آغاز شده و تا پایان ماه محرم ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح ویژه نظارتی، در راستای تنظیم بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکردپیشگیرانه ضمن مراقبت و پایش مستمر و با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب ، انجام گشت های مشترک و هدفمند طرح تشدید نظارت و بازرسی بازار ویژه محرم در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه 124 در طول اجرای طرح همانند گذشته فعال و آماده دریافت گزارشات مردمی بوده و گزارشات فوق سریعا رسیدگی و پاسخگویی مناسب و به موقع نیز صورت خواهد پذیرفت.

قاسمی تاکید کرد: هم استانیها در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی شود.


انتهای پیام//


کد مطلب: 58607

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfevdt.w6dcxagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir