واکسیناسیون افراد بالای 40 سال مبتلا به دیابت انجام می شود/ انعکاس مشکلات بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان

21 تير 1400 ساعت 18:24

مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت:واکسیناسیون افراد بالای 40 سال مبتلا به دیابت انجام می شود.


به گزارش زاهدنیوز، مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در دیدار با حمید سوری، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان که امروز در محل دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان صورت گرفت، در خصوص مشکلات بهداشت و درمان استان و نظرات کارشناسانه در این زمینه بحث و تبادل نظر و رصد مجموعه دادسرا به وی منعکس شد.

وی ادامه داد: در این دیدار نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان اعلام کرد قصد داریم افراد بالای 40 سال را که به دیابت هم مبتلا هستند علیه بیماری کرونا واکسینه کنیم.

این مقام قضایی اضافه کرد: حضور وزیر بهداشت و تیم همراه وی را در استان به فال نیک می گیریم، قصد از این حضور برطرف شدن کمبودهای حوزه بهداشت و درمان چه سخت افزایی و دارویی است و امید است روح جدیدی به لحاظ مادی و معنوی به کادر درمان دمیده شود که با قوت بیشتر بتوانند به کار خود ادامه دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه ما باید هم صدا باشیم تا مسئولانی که وارد استان شده اند همه توان خود را برای کمک به کادر درمان و بیمارستان ها صرف کنند و از پرداختن به حاشیه هایی که برخی قصد سوءاستفاده از آن را دارند پرهیز شود.

شمس آبادی گفت: باید همه تلاش کنند حضور وزیر بهداشت و معاونان وی برای بیمارستان ها، کادر درمان و دانشگاه های علوم پزشکی استان مفید باشد و نگاه آن ها هم برای کمک به حل مشکلات استان است.

وی اظهار کرد: مردم هم لازم است از حضور در تجمعات پرهیز کنند و با ماسک زدن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.  

انتهای پیام/


کد مطلب: 60064

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfjxdv.w6dxvagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir