افتخار سپاه خدمت بی‌منت به مردم سیستان و بلوچستان است

18 ارديبهشت 1397 ساعت 13:26

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی سپاه افتخار خدمت بی‌منت به مردم شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان در دورافتاده‌ترین نقاط استان را دارد.


به گزارش زاهدنیوز، مهدی جعفری در همایش "خدمت بی‌منت" که به مناسبت هفته بسیج سازندگی و افتتاح 114 پروژه محرومیت‌زدایی در تالار همایش‌های دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، اظهار داشت: ما به دنبال خدمت‌رسانی به مردم، چه شیعه و چه اهل سنت در دورترین نقاط استان هستیم و بسیج سازندگی افتخار دارد که در ایام تعطیل و در نقاطی خدمت می‌کند که کسی حتی در آنجا حضور پیدا نمی‌کند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه ما به سفره مردم است و به دنبال کارهای زودبازده و خدمت به مردم هستیم.
وی تصریح کرد: جهادگران ما و همچنین خود مجموعه سپاه از اقدامات جهادی هیچ انتفاعی ندارند و تنها به دنبال خدمت بوده و این کار برای رضایتمندی خداوند انجام می‌دهند و خدا خودش برکتش را خواهد داد.
جعفری افزود: استان ما با وجود رکوردهای محرومیت، از نظر امنیتی، جایگاه و رتبه خوبی دارد که ما باید از این نعمت در راستای پیشرفت استفاده کنیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور اردوهای جهادی در ایام نوروز و تعطیلات تابستان در دورترین نقاط، موجب خشنودی ماست و ما همواره در دورترین نقاط و سخت‌ترین شرایط برای خدمت به مردم حضور پیدا می‌کنیم و این یعنی واقعیت اردوهای جهادی که ما به آن خشنودیم.
وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که بسیج سازندگی امروز با نیروهای بومی همراه است و دیگر نیازی به حضور نیروهای غیربومی نداریم. امروز بسیج سازندگی با قدرت و تخصص وارد عرصه جهاد می‌شود و ما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که کاری که ما در دست بگیریم با تخصص انجام داده و به مردم می‌سپاریم.
جعفری عنوان کرد: دست همه زحمت کشان عرصه جهادی را می‌بوسم و دست کمک خواهی را برای خدمت به مردم به سوی مسئولان و سازمان‌ها دراز می‌کنم و درخواست می‌کنم تا برای خدمت به محرومین با ما همراه شوند.

اهل سنت برای نظام جمهوری اسلامی یک "فرصت" است
سردار محمد ناظری، جانشین فرماندهی سپاه سلمان نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز تأسیس بسیج سازندگی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در میان مردم ولایی و انقلابی شهرستان ایرانشهر هستیم.
وی تصریح کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم که با سه عنصر مذهب، حضور مردم و رهبری امام به ثمر نشست و امروز هم این انقلاب که با حضور مردم به پیروزی رسید به خود مردم سپرده شده است و آن‌ها نیز با حضور به‌موقع خود در مقابله با دشمنان همواره حاضر بوده‌اند.
جانشین فرماندهی سپاه سلمان اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز سپاه در کنار تمامی اقتدار خود، توانسته است همراهی مردم را با خود به جهانیان نشان دهد. تلاش برای توسعه متوازن از اهداف نظام است و برای نظام و سپاه بین شیعه و اهل سنت تفاوتی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز هر نظامی که از مردم و با مردم باشد موفق است و در نظام اسلامی هیچ تفاوتی بین مردم وجود ندارد و اهل سنت و تشیع در کنار هم دیده‌شده‌اند و این نظام به اهل سنت به‌عنوان یک فرصت نگاه می‌کند نه تهدید و راهبرد ما در قبال وحدت همین است. اهل سنت در نگاه انقلاب جمعیتی جدا نبوده و در درون نظام به حساب می‌آید.

سردار ناظری با اشاره به خدمات انجام شده در سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه قدس و سپاه سلمان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌ها با برنامه‌هایی چون برق‌رسانی، آب‌رسانی، جاده‌سازی، ساخت مسجد و خانه عالم، احیای قنوات، ساخت مدارس، خانه بهداشت و ... از اهداف سپاه است.
جانشین فرماندهی سپاه سلمان افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی بیش از دو هزار طرح در استان اجراشده است و همچنین در حوزه خدمات اجتماعی چون سبد غذایی، خدمات پزشکی و خدمت‌رسانی، سپاه بسیار زیاد تلاش کرده است.
وی تأکید کرد: همان‌گونه که در سال قبل ما همایش نقش قوم بلوچ در مبارزه با استکبار را در زاهدان برگزار کردیم، امسال ما همایشی در راستای نشان دادن مردم سیستان در بحث مبارزه با استکبار داریم.
سردار ناظری گفت: برای 114 طرح بسیج سازندگی که در بلوچستان و با محوریت ایرانشهر افتتاح شد سپاه یک میلیارد و چهارصد و شش میلیون تومان هزینه کرده است.
جانشین فرماندهی سپاه سلمان خاطرنشان کرد: ما امروز از تهدیدات دشمن نمی‌ترسیم و دشمن بداند که ما حججی‌ها داریم و جوانان شیعه و اهل سنت استان آماده دفاع از انقلاب و کشور هستند.


منبع: روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان
انتهای پیام/


کد مطلب: 56285

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcft0dt.w6dvcagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir