معاون‌ فرهنگی اداره کل اوقاف ‌سیستان و بلوچستان:

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم فردا در زاهدان برگزار می‌شود

14 آذر 1392 ساعت 16:56

معاون‌ فرهنگی اداره کل اوقاف ‌سیستان و بلوچستان از برگزاری مرحله استانی سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در روز جمعه مورخه پانزدهم آذر ماه در زاهدان خبر داد.


به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اوقاف سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام حسین ناوشکی با بیان اینکه نتایج مرحله شهرستانی سی‌و‌ششمین ‌دوره مسابقات قرآن کریم در سطح استان ‌اعلام شد، ‌افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات ‌‌ماه گذشته ‌در شهرستان زاهدان برگزار شد‌.

‌معاون‌ فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: ‌این مسابقات در دو گروه سنی بزرگسال و زیر 16سال (شکوفه ها) و در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد که نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی صعود پیدا کنند.

‌ناوشکی با بیان اینکه ‌نفر اول هر رشته به مرحله کشوری اعزام می‌شود، گفت‌: در این سری از مسابقات طبق آیین‌نامه نفرات اول مرحله استانی سال گذشته مستقیماً به مرحله استانی این دوره از مسابقات در سال جاری راه یافتند‌.

‌وی از برگزاری مرحله استانی سی‌وششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در روز جمعه مورخه پانزدهم آذر ماه خبر داد و افزود: ‌‌‌این سری از مسابقات در دو مقطع سنی بزرگسال و زیر شانزده سال(شکوفه ها) برای خواهران و برادران ‌برگزار خواهد شد.

ناوشکی گفت: نفرات اول تمامی رشته‌ها‌ی قرآنی در سال گذشته به طور مستقیم به این مرحله راه یافته‌اند و همراه متسابقین این دوره به رقابت می‌پردازند.

 

این مسئول در پایان گفت: این مسابقات برای برادران در اداره کل اوقاف وامور خیریه  و برای خواهران در حوزه علمیه مکتب نرجس (س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 28286

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfv0d0.w6dccagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir