کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وفور در بازار وجود دارد/ با شایعات بازار را ملتهب نکنیم

11 اسفند 1398 ساعت 8:49

معاون صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به صورت کامل تامین شده و به وفور در بازار وجود دارد و مشکلی در تامین کالا وجود ندارد.


محمدرفیع سلطانزاده در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: هیچگونه التهابی در بازار وجود ندارد و مردم نباید فریب برخی شایعه پراکنان و سودجویان را بخورند.

معاون صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز که باید از طرف دانشگاه علوم پزشکی تامین شود، درحال تامین بوده و درحال حاضر مشکلی در بازار مشاهده نشده است.

وی افزود: اگر فروش برخی رستوران ها و فست فودها پایین آمده تنها به دلیل رعایت موارد بهداشتی از طرف مردم و تذکرهای دانشگاه علوم پزشکی است.

سلطانزاده تاکید کرد: کالاهای مورد نیاز مردم به صورت کامل تامین شده و به وفور در بازار وجود دارد و مشکلی در تامین کالا وجود ندارد.

وی با اشاره تامین مایحتاج مردم برای شب عید نیز گفت: برای شب عید کلیه کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، روغن، مرغ، گوشت و ... تامین شده و این موادغذایی در هفته جاری وارد بازار خواهد شد درحالی که هم اکنون نیز این کالاها در برخی از فروشگاهها موجود بوده و هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم و همشهریان عزیز نداریم.

سلطانزاده درپایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان شرایط اضطرار و ملتهبی در بازار وجود ندارد و خواهش ما این است که مروج تنش و شایعات در بازار نباشیم تا خدای ناکرده مشکلی برای مردم و فروشندگان در بازار پایان سال بوجود نیاید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57860

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfxcdt.w6devagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir