مهم ترین انتظار مردم از رییس جمهور منتخب چیست؟

بهبود وضع اشتغال و معیشت مهمترین انتظار مردم از رئیس جمهور/ به وعده های زمان انتخابات جامع عمل بپوشاند

31 فروردين 1396 ساعت 10:01

برخی شهروندان زاهدانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید به وعده وعیده های زمان انتخابات خود جامع عمل بپوشاند، گفتند: از رئیس جمهور آینده بهبود وضع اقتصادی و معیشت مردم را خواستاریم.


به گزارش زاهدانه، هر چهار سال یکبار انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین و حساس ترین رویدادهای سیاسی در کشور است که با حضور پرشور و گسترده مردم و رای دادن به کاندیدای مورد نظر برگزار می شود.
بر اساس اصل 115 قانون اساسی، رئیس‌ جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی، ایرانی ‌الاصل و دارای تابعیت ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه، امانت و تقوی، مومن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین معتقد به مذهب رسمی کشور باشد و در حدود اختیارات و وظایفی که به‌ موجب قانون اساسی و یا قوانین عادی به‌ عهده دارد،‌ در برابر ملت، رهبر و مجلس شورای اسلامی، مسئول است.
علی ای حال گرچه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای زمینه ناامیدی و شکست دشمنان را فراهم می کند اما در این میان مردم نیز از رئیس جمهور آینده خود انتظاراتی دارند که به برخی از آنها اشاره شده است.
درانی یکی از جوانان زاهدانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید به وعده وعیده های زمان انتخابات خود جامع عمل بپوشاند، گفت: انتظار من از رئیس جمهور آینده کشور ایجاد شغل برای جوانان است.


وی توجه به موضوع بیکاری و دغدغه ایجاد شغل را مهمترین معضل جوانان مطرح کرد و اظهار داشت: هر سال تعداد زیادی از جوانان فارغ التحصیل شده به امید اینکه آینده روشنی داشته باشند اما آمارها نشان از افزایش بیکاری در جامعه دارد که این خود زمینه ناامیدی مردم را فراهم کرده است.
کریمی دیگر شهروند زاهدانی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بیان داشت: این حضور نشان از ولایتمدار بودن ملت ایران است که توانسته زمینه ناامیدی و شکست در دشمنان را دوچندان کند.

نجاتی دیگر شهروند زاهدانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه نبود شغل، وضعیت نامناسب اقتصاد و معیشت مردم را از جمله مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت کسب و کار، بهبود معیشت و اقتصاد مردم، کاهش تورم از جمله انتظاراتی است که از رئیس جمهور آینده کشور داریم.


وی فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان را از دیگر مشکلات مطرح کرد و ادامه داد: حمایت از تولید کنندگان بومی و محصولات داخلی، بهبود وضعیت شهرک های صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات، حل کردن مشکل گرانی، مبارزه با اختلاس گران و برخورد جدی با آنها از دیگر درخواست های ما از رئیس جمهور آینده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 55790

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfxedt.w6dt1agiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir