رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان خبر داد:

تحقق ۹۶ درصدی مصوبات شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

25 اسفند 1401 ساعت 9:50

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری ۹۶ درصد مصوبات شورای هماهنگی دستگاه‌های وابسته به وزارت متبوع در این استان محقق شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حامد آرامش بیان کرد: جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای افزایش هماهنگی برای ارائه مطلوب‌تر خدمات و حل و فصل مسائل و موضوعات بر اساس برنامه پیش‌بینی شده، هر ماه به میزبانی یکی از اداره‌های عضو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۱۲ جلسه این شورا با حضور مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه استانی وزارت متبوع برگزار شده است، افزود: این جلسات مجموعا ۶۳ مصوبه داشته است که تا به الان ۹۶ درصد آن‌ها تحقق یافته و مابقی بدلیل زمان بر بودن، در ابتدای سال آینده محقق خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امسال این شورا در سطح شهرستان‌های استان هم با حضور مدیران شهرستانی اداره‌های تابعه تشکیل شد که افزایش رضایتمندی مردم و بهبود ارائه خدمات را در پی داشت.

آرامش از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، تأمین اجتماعی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، صندوق کارآفرینی‌امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بعنوان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان نام برد.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شرح وظایف گسترده، بسیاری از مردم را تحت پوشش خدمات خود دارد، تصریح کرد: ظرفیت بسیار خوبی وجود دارد تا دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی با همفکری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اقدام کنند.


انتهای خبر/


کد مطلب: 62080

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfxxdv.w6d0cagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir