مدیر منطقه ی پنج شهرداری زاهدان خبر داد؛

نصب المان زیبای آستین سوزن دوزی بلوچ در زاهدان

11 تير 1399 ساعت 21:38

نظیراحمد هاشمزهی گفت: نصب المان های شهری مناسب با فرهنگ و هنر بومی و سنتی منطقه، نقش بسزایی در ساماندهی منظر و سیمای هر شهر دارد


نظیراحمد هاشمزهی مدیر منطقه پنج شهرداری زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: نصب المان های شهری مناسب با فرهنگ و هنر بومی و سنتی منطقه، نقش بسزایی در ساماندهی منظر و سیمای هر شهر دارد.

 وی افزود : با توجه به اینکه ارتقاء کیفیت فضای شهر و زیبا سازی آن یکی از شاخصه های افزایش نشاط و سلامتی در جامعه بشمار می آید ، لذا برنامه نصب المان ها و جلوه های ویژه بصری ، در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: المان های بیشتری متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم استان ساخته و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد، این منطقه از شهرداری زاهدان با هدف زیبا سازی منظر شهری اقدام به نصب المان های شاخص و موضوعی کرده است که خوشبختانه این اقدام مدیریت شهری مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

 
وی تاکید کرد:  پس از المان اسپندان ، المان آستین سوزن دوزی شده ، با ۱۴ متر ارتفاع و ۶ متر عرض ، به عنوان یکی دیگر از المان های شاخص شهر زاهدان است که به دست هنرمندان بومی ساخته و در سطح منطقه ی پنج نصب شده است.


کد مطلب: 58201

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcfy0dt.w6dcxagiiw.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir