امام به چه کسانی می‌گفت «ولایتی‌های بی‌دین»؟

21 آبان 1391 ساعت 22:26


زاهدانه:کسانی که می گویند آقا بیا، آقا بیا اما هر نوع فعالیتی را قبل از فرج حرام می‌دانند. در عصر غیبت می‌پرسیم نسبت به عدالت و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای ندارید؟ می گویند نه تا امام معصوم نباشد ما وظیفه ای نداریم تنها وظیفه ما گفتن آقا بیاست. می پرسیم [...] به گزارش زاهدانه،کسانی که می گویند آقا بیا، آقا بیا اما هر نوع فعالیتی را قبل از فرج حرام می‌دانند. در عصر غیبت می‌پرسیم نسبت به عدالت و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای ندارید؟ می گویند نه تا امام معصوم نباشد ما وظیفه ای نداریم تنها وظیفه ما گفتن آقا بیاست. می پرسیم آقا آمد چه؟ می گویند خوب آقا آمده دیگر ما در انتظار آقا بودیم که آمد. امام رضا(ع) فرمودند: هرگاه نعمتی به دست من می رسد به اندازه ای که خوشحال می‌شوم ناراحت می‌شوم؛ چراکه به همان اندازه مسئولیت متوجه من می‌شود و من تا مسئولیتم را نسبت به آن چیزی که خداوند داده ادا نکنم، آرام ندارم. هر امکانی که به ما می رسد، اولین چیزی که باید به ذهنمان خطور کند، مسئولیت آن است. در راه خدا نباید بهانه بیاوریم کسانی که در معرکه های امروز حاضر نیستند و در زمان جنگ نیامدند و گوشه ای نشستند و متلک گفتند اینها اگر امام زمان(عج) هم بیاید در صحنه نیستند و آنهایی که در صحنه هستند، اگر آقا بیاید همین ها در صحنه خواهند بود. هر آنچه خدا به ما داده از ما سلب مسئولیت نمی کند. افرادی که تصور غلط از فرج دارند این افراد دو دسته هستند. کسانی که می پندارند فرج برسد اول مفت خوری آنها شروع می شود. روزی فردی به خدمت امام رضا(ع) رسید و گفت: کی فرج می رسد تا اول راحتی ما باشد، امام رضا(ع) فرمودند: مثل اینکه سوء تفاهمی شده، اینکه گفتید فرج شماست، فرج ما اول مشکلات است، چون قدرت و حکومت از دست ظلم خارج و به دست جبهه حق می رسد، آن دورانی که حکومت جهانی و قدرت در دست ما بیفتد زندگی نخواهید داشت، اول مفت خوری نیست؛ بلکه اول مسئولیت است و شبانه روزی باید برای خدا و خلق خدا خدمت کنید. مراقب این کج مقدس‌ها باشید البته این تفکر زمان امام خمینی(ره) هم بود. کسانی که می گویند آقا بیا، آقا بیا اما هر نوع فعالیتی را قبل از فرج حرام می‌دانند. در عصر غیبت می‌پرسیم نسبت به عدالت و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای ندارید؟ می گویند نه تا امام معصوم نباشد ما وظیفه ای نداریم تنها وظیفه ما گفتن آقا بیاست. می پرسیم آقا آمد چه؟ می گویند خوب آقا آمده دیگر ما در انتظار آقا بودیم که آمد. این تفکر قبل از انقلاب اسلامی بود الان هم به شکل دیگری دارد بازسازی می شود با پشتیبانی یک اصطلاح مقدس مآبانه. مراقب این خر مقدس ها باشید که با ظاهر مقدس مآبانه جلو می آیند و کلاه خلق را بر می دارند و اگر زورشان برسد کلاه خدا را هم بر می دارند. این افراد حاضر نیستند برای خدا از جان و مالشان بگذرند. این افراد یک ولایت و یک امام رضا(ع) را قبول دارند که برایشان سفره اشرافی فراهم کنند از امام زمان(عج) همان قدر را قبول دارند و منتظرش هستند که با آمدنش و گرفتن انتقام از کشندگان کربلا و مادرش و فتح دنیا علوفه را از جلوی همه بردارند و برای آنها بگذارند آنها منتظر امام زمانی هستند که به دنبال رشد و تربیت انسان ها نیست. این افراد قبل از انقلاب هم جلوی امام خمینی(ره) ایستادند و گفتند حکومت اسلامی صد درصد کار امام معصوم است!!! هشدار؛ مراقب خط تحجر باشید ما قرار نیست بین صفر و صد یکی را انتخاب کنیم شریعت خدا در عصر غیبت تعطیل نیست ما وظیفه داریم. این افراد برای محسنی که به دنیا نیامد ۵۰۰ صفحه کتاب نوشته اند اما ۱۰خط یا یک جزوه در خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) و یا امام علی(ع) ننوشته اند اینها چیزی بلد نیستند و فقط به دنبال دکان هستند. این افراد می گویند روز قدس چیست؟ وحدت میان شیعه و سنی چیست؟ یکی می گفت تولی و تبری چیست؟ گفتم برای این اصطلاح برای بیزاری از ظلم است نه بیزاری از سنی ها. شیعیان خوارجی امیر المومنین(ع) صاحب حق هستند و برای اصل دین و جامعه اسلامی که مبادا به خطر بیفتد از خلافت خود می گذرند و سکوت می کنند اما اینها از علی(ع) هم شیعه تر شدند. یک نفر می خواست دست آقا را در میان جمعیت ببوسد گفتند دست آقا شکست. گفت شکست که شکست من می خواهم دست آقا را ببوسم! امام خمینی(ره) به این افراد می گفت ولایتی های بی دین. مراقب خط تحجر باشید. تفکر تحجر مآبی به اسم مقدس مآبی دارد خود را دوباره احیا می کند. جریان های لیبرال و سکولار خطرناک هستند و به اندازه آنها این تفکر تحجر مآبی نیز خطرناک است. این افراد با قرآن کاری ندارند با روایات گزینشی برخورد می کنند، نوع تفکر آنها خوارجی است، وهابی ها نوع سنی های خوارجی اند و این افراد نوع شیعیان خوارجی. آنها امام خمینی(ره) را قبول ندارند هنگام جنگ دشمن به کشور حمله کرده بود و ۱۵ کیلومتری از خاک ما را اشغال کرده بود برای دفاع از کشور نیاز به فتوای مجتهد نیست. امام خمینی(ره) فرمودند همه دفاع کنید این افراد می گفتند این هایی که در جنگ و جبهه کشته می شوند شهید نیستند. گفتم حتما شما که سر سفره و موقع خوردن بمیرید شهیدید؟ هنگامی که مسئله صهیونیسم و استکبار جهانی را مطرح می کنید می گویند بگذارید یهودیان و سنی ها یکدیگر را بکشند به ما چه ربطی دارد؟ این افراد فردا با شیعه هم همین کار می کنند و می گویند فلان شیعه مقلد فلان مرجع است. آنها به دنبال بهانه برای مفت خوری می گردند؛ درد آنها درد دین نیست. مراقب باشید در دهه آینده دو خطر در پیش روست که در دهه اول و دوم انقلاب بود و در دهه چهارم و پنجم انقلاب دوباره باز می گردد. ۱)جریان غرب گرا؛ این جریان با نگاه و ایدئولوژی مادی و سکولاریستی به انسان و حقوق بشر از زمان مشروطه دوباره به جامعه و دانشگاه بازگشته است. ۲)جریان خرمقدس و خطرناک که آیه و حدیث می خوانند و خلاف آن عمل می کنند؛ اگر امام رضا(ع) بود در چشم آقا آیه می خواندند و می گفتند این دینی که شما می گویید دین نیست. تقیه فرار از جهاد نیست این افراد عمله و آماتور استکبار هستند. در زمان شاه حتی یکبار هم مرگ بر شاه نگفتند و اعتراض نکردند می گفتند داریم تقیه می کنیم. تقیه برای حفظ دین است نه برای اینکه بخوری و بروی دستشویی. تقیه مال غائبین نیست؛ تقیه فرار از جهاد نیست. می گفتند امام خمینی(ره) در مقابل شاه ایستاده است. مگر می شود با مشت در برابر تانک ایستاد؟ این افرا یک آیه را ۱۰۰ تکه می کنند و از آن دو تکه که به دردشان می خورد را برمی دارند آیات قرآن را می‌فهمند اما گزینش می کنند. مراقب اینها باشید که جدیدا در دانشگاه برای یارگیری فعال شده اند. عده ای به نجف نزد امام خمینی(ره) رفتند تا از ایشان امضاء تائید برای کارشان بگیرند امام فرمودند آن چیزی که باعث شد به این افرا شک کنم همین مقدس بودنشان بود که این مقدس نمایی غیر عادی بود. پشت پرده انسان هایی با نفاق و خطرناک هستند که از زندگی و اجتماع کثیف ترین خیانت ها را می کنند اما ظاهر مذهبی دارند. سکولاریسم نتیجه غرب گرا و مقدس مآب نتیجه این دو گروه غرب گرا و خرمقدس ها سکولاریسم است؛ گروه اول از نظر روشنفکری می گویند حقوق بشر چه ربطی به دین دارد دین رابطه من و خداست که نتیجه سکولاریسم می شود. اما گروه دوم خر مقدس با تحجر با ادبیات که دین را سیاسی کردند جلو می آیند. این افراد می گویند چرا امام حسین(ع) از مدینه به کوفه آمد؟ در مدینه که ایشان محفوظ بودند اما با آمدنشان به کوفه کشته شدند و حجاب را از خانواده اش برداشتند، اما حضرت زینب(س) زیباترین پاسخ را به آنها دادند و فرمودند «ما رایت الا جمیلا» ما می خواستیم مرز بین حق و باطل مشخص شود که شد. این افراد می گویند ما محترم باشیم دین خدا محترم نبود، نبود. اما نمی دانند اگر شما ذره ای ارزش دارید به خاطر دین خداست و باید جانت را فدای آن کنی. این افراد در حوزه و در بین متدینین ما هستند زمان شاه حتی نگاه چپ به شاه نمی کردند بعد از انقلاب که امام خمینی(ره) نظام اسلامی را بنا کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس که این قدر شهید دادیم و از همه مهمتر ما آغاز گر جنگ نبودیم، بلکه همیشه دفاع کردیم. حالا که بعد از یک نظام صد درصد فاسد یک نظام ۵۰ درصد فاسد از نظر این افراد سرکار آمده آنها احساس تکلیف می کنند! سوال این جاست چرا در برابر نظام صد درصد فاسد احساس تکلیف نکردید؟ این افراد دروغ می گویند و به دنبال دنیا برای خودشان و مریدانشان هستند افکار متحجرانه را ترویج می کنند نسل جدید ما خبر ندارد که ۳۰ سال پیش این افراد به بهانه مقدس بازی با امام و انقلاب چه کردند. این افراد دوباره به دنبال یارگیری هستند مراقب باشید از چپ و راست نخورید نه در دام سکولاریسم و نه در دام متحجرین بیفتید. این مقدس مآب ها در این چند سال جز ضربه به اسلام و تشیع کاری نکردند. اینها به جریان وهابیت کمک می کنند چون وهابیت هم نمی خواهد مسلمانان در کنار هم باشند. ما ذره ای از خلافت امیر المومنین(ع) حتی به اندازه یک میلی متر عقب نمی نشینیم؛ اما اهل بیت(ع) به ما آموزش و فرمان داده‌اند که مراقب باشید جنگ مذهبی میان مسلمین راه نیفتد و شیعه کشی و سنی کشی اتفاق نیفتد. ما همه یک حکومتیم حالا عده ای از راه حقیقی دور افتاده اند. زنان اولین خط شکنان انقلاب اسلامی جهاد فرهنگی مانند جهاد نظامی مقدس و سخت است. اولین خط شکنان انقلاب قبل از مردها زنان بودند اولین تظاهرات انقلاب در ۱۹ دی در قم بود که قبل از آن در ۱۷ دی زنان در مشهد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی با پرده زندانیان سیاسی آزاد باید گردند و عکس امام خمینی(ره) به میدان آمدند. در دوران دفاع مقدس آدم داشتیم که تا لحظه شهادت با شکمی پاره و پایی قطع شده خنده از لبانش نمی‌رفت؛ در عملیات خیبر که من سه ترکش خورده بودم رزمنده ای را دیدم که پایش متلاشی شده بود و بقدری خون از او رفته بود که دیگر خونی نداشت چهره اش سفید بود و فقط لبخند می زد برای تقویت روحیه ما می گفت اگر به عقب برگشتید به امام بگویید شرمنده ایم که نتوانستیم این مکان را نگه داریم. این ها آدم های بزرگی هستند خون این افراد باعث به هم ریختن دنیا شد در عصر جدید دیگر این تفکرات نبود و کسی از این کارها نمی کرد. قرآن به مجاهدان قسم می خورد و همین قرآن به مجاهدان فرهنگی هم قسم می خورد «ن و القلم» برای جهاد فرهنگی منتظر بقیه نشوید قیام کنید و مراقب عوام فریبی ها باشید مانند مسجد ضرار که می خواستند به اسم مذهب علیه دین توطئه کنند. هنگامی که پیامبر از جنگ برگشت به عده ای دستور داد تا این مسجد را خراب کنند و بسوزانند و زباله دانی کنند تا به اسم اسلام علیه آن فعالیت نکنند. رمان را نه تنها به دلیل محتوا بلکه به خاطر نوع قلمش بخوانید رحیم پور ازغدی در ادامه خطاب به دانشجویان طرح ولایت گفت: با قرآن و حدیث محشور باشید و مطالعات اسلامی خود را افزایش دهید. رمان را نه تنها به دلیل محتوا بلکه به خاطر نوع قلمش بخوانید نوشتن و گفتن را تمرین کنید ما در ۲۰ سال آینده به چند هزار نیروی متدین که بعد از تشکیل خانواده از صحنه خارج نشوند و در عرصه باشند نیازمندیم. اتفاقات حساسی در ۲۰ سال آینده رخ خواهد داد و هم اکنون دوباره حرکت برای تمدن سازی آغاز شده است. اگر به عنوان یک نیروی متدین در صحنه باشید هر اتفاق و پیروزی که در ایران بیفتد تاثیر آن در دنیا خواهد بود. حسن رحیم پور ازغدی /طرح ولایت کشوری/رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی منبع:پایگاه راز 57


کد مطلب: 7404

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcg.z9urak9ttpr4a.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir