طوفان گرد و خاک در راه سیستان و بلوچستان/ کاهش دید در چهار محور مواصلاتی

19 ارديبهشت 1397 ساعت 13:27

کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان از طوفان گرد و خاک در روز های آینده در استان خبر داد و گفت: شاهد کاهش دید در چهار محور مواصلاتی استان خواهیم بود.


به گزارش زاهدنیوز، علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص وضعیت هوای استان در روز های آینده اظهار کرد: از امروز در نواحی مرکزی زاهدان و اطراف به سمت نصرت آباد، شاهد وزش باد جنوب غربی هستیم که فردا و پس فردا بر سرعت وزش باد افزوده می شود.

وی ادامه داد: از روز جمعه شدت وزش باد در شهرهای میرجاوه ،خاش، بزمان، دلگان، نصرت آباد، زاهدان، ایرانشهر، سراوان ،سیب و سوران و مهرستان بیشتر می شود، به طوری که وزش باد به طور موقت 80 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

ملاشاهی افزود: شدت وزش باد باعث کاهش دید در جاده های مواصلاتی زاهدان به سمت بم، زاهدان- نهبندان ،زاهدان –زابل و ایرانشهر- بم می شود.
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه از افزایش دما در نیمه شمالی استان خبر داد و تصریح کرد: در روز های چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در زابل به 44 درجه می رسد و در روز جمعه شاهد کاهش دما خواهیم بود.

وی از بارش ناچیز و پراکنده باران در روز های پنجشنبه و جمعه در برخی ارتفاعات نیمه شمالی استان خبر داد و گفت: دریای عمان نسبتا مواج است .
انتهای پیام/


کد مطلب: 56286

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcg3x9n.ak9374prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir