ازدحام جمعیت اداره پست زاهدان در روزهـای کرونایی/ اینجا خبری از فاصله‌گذاری اجتماعی نیست

30 بهمن 1400 ساعت 16:32

رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره پست و افرادی که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ایستاده‌اند بازی با جان و سلامت مردم و کارکنان این اداره است.



به گزارش زاهدنیوز، از زمان شیوع بیماری کرونا، به دلیل غیرحضوری شدن بسیاری از کسب‌وکارها، فعالیت ادارات پست نیز افزایش داشته و عملکرد چند برابری نسبت به سالیان گذشته رقم خورده است.

فضای باجه‌های پست با فراخوان یا ثبت نام هایی که از دستگاه های اجرایی اعلام می شود و شهروندان برای برخلاف توصیه‌ها برای کاهش مراجعات حضوری باید اقدام کنند و این ازدحام مراجعه کنندگان در اداره پست خطرناک است.

رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره پست و افرادی که بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ایستاده‌اند بازی با جان و سلامت مردم و کارکنان این اداره است.

با توجه به افزایش روزانه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان زاهدان؛ شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را رعایت کنند.

افراد در صف‌های طولانی با تراکم بسیار، شانه‌به‌شانه‌ی هم برای رسیدن به باجه‌ی موردنظر ایستاده‌اند، این‌ توصیفات در روزی عادی قبل از دوران سیاه کرونا نشان از رونق فعالیت‌های شرکت پست داشت و شاید در پایان سال به رشد شاخص‌های عملکردی یا حتی درآمدزایی‌های بیشتر می‌انجامید اما این روزها از ترس و نگرانی نسبت به شیوع بیماری کرونا در میان مردم حکایت دارد.

شهروند خبرنگار زاهدنیوز تصاویری از ازدحام جمعیت در اداره پست مرکزی استان سیستان و بلوچستان را برای این تحریریه‌ ارسال کرده بود، از همین رو بر آن شدیم تا این وضعیت را به گوش مسئولان امر برسانیم و امید است برای حفظ جان و سلامت مردم و کارکنان این اداره اقدامات لازم را در راستای حفظ سلامت مردم انجام دهند.

‏ پایگاه خبری زاهدنیوز در راستای رفع مطالبات و دغدغه مردم آماده دریافت ‏پاسخ متولیان امر در این خصوص است.‎

انتهای پیام/


کد مطلب: 60678

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcg7393.ak9zu4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir