معاون اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

فعالین گردشگری تهران و البرز به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند

12 مهر 1396 ساعت 13:12

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: فعالین گردشگری استان‌های تهران و البرز آذرماه امسال به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند.


به گزارش زاهدنیوز، مجتبی میرحسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالین گردشگری استان‌های تهران و البرز آذرماه امسال در قالب یک تور به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: این تور به منظور آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور 40 نفر از فعالان گردشگری این 2 استان برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور هنرمندان سفالگر کشور به مناسبت هفته گردشگری در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این هنرمندان در قالب تور علمی فرهنگی امروز از آثار تاریخی شهرستان هامون بازدید به عمل آوردند.

میرحسینی از حضور گردشگران لهستانی در ساحل "درک" و تالاب "صورتی" شهرستان‌های کنارک و چابهار خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست سال 96 حدود 350 هزار گردشگر خارجی وارد این استان شدند و از جذابیت‌های بی‌نظیر این منطقه دیدن کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این مسافران بیشتر از کشورهای همسایه و اروپایی مانند آلمان، مجارستان، مالزی، ایتالیا، اتریش، انگلیس، استرالیا و هلند وارد سیستان و بلوچستان شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 55908

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcg7y9n.ak9nz4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir