مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان وبلوچستان:

لازمه انقلابی بودن دلدادگی به محضر شهداست/ حفظ روحیه استکبارستیزی منشا قرآنی دارد

17 ارديبهشت 1395 ساعت 8:00

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه لازمه انقلابی بودن دلدادگی به ساحت مقدس شهداست، گفت: همواره باید خود را زیر دین شهدا بدانیم و به صورت هفتگی با آموزه، سیره و قبور آنها انس بگیریم چرا که مزار شهدا برای ما معنویت می آورد.


به گزارش زاهدانه، حجه الاسلام علی نقی طهرانی زاده در مراسم میهمانی لاله ها که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: لازمه انقلابی بودن دلدادگی به ساحت مقدس شهدا است.
وی با تاکید بر اینکه باید با آموزه، سیره زندگی، و قبور شهدا انس پیدا کرد، گفت: امروزه مزار شهدا برای ما معنویت می آورد از اینرو احساس وظیفه و تکلیف داریم تا تعلقات خود را با شهدا مرتبط بدانیم.
این مسئول با اشاره به اینکه سپاه برای پرورش آحاد کارکنان، سربازان و بسیجیان خود از کتب و اندیشه های بلند استاد مطهری بهره گرفته چرا که این نهاد باید حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب باشد و به عنوان عناصری مکتبی، عقیدتی، فکری وسیاسی در همه عرصه های نظام و انقلاب انجام وظیفه کند.
 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) آخرین ذخیره الهی است، افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام منسوخ کننده همه ادیان قبلی است و قرآنش به عنوان دستور زندگی خاتم بخش همه کتب الهی می باشد.
حجه الاسلام طهرانی زاده جبهه بعثت را در تقابل با جبهه کفر، الحاد و جاهلیت مدرن به سرپرستی آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: این تقابل تا ظهور حضرت حجت ادامه خواهد داشت و ما باید اهداف بعثت را بدانیم چرا که در مواجهه جبهه بعثت و جاهلیت مدرن؛ محتاج اهداف اولیه بعثت در انقلاب نبوی هستیم.
وی بیان داشت: خداوند برای مبعوث کردن پیامبران در راه هدایت بشر حجت ظاهری و حجت باطنی را فرستاده است.
این مسئول حجت ظاهری را عقل عنوان کرد و گفت: از آنجا که عقل به تنهایی نمی تواند افراد را به سر منزل نهایی برساند خداوند برای کمک به عقل پیامبران را با اهداف مشخص مبعوث به رسالت کرده است.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: اولین نکته ای که در برنامه هدایت پیامبران قرار دارد این است تا همه انسانها به ذات کبریایی خدا ایمان بیاورند و خداوند سبحان را پرستش کنند و از غیر خدا تمکین نکنند.
وی استکبار ستیزی را برگرفته از خط قرآنی عنوان کرد و افزود: پیامبر گرامی در بعثت به ما آموخته است که بعد از 1400 سال که بیداری اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب رقم خورده است در تداوم این خط هوشمندانه باید ملت ایران پا بفشارند و به غیر خدا تمکین نکنند.
وی تاکید کرد: ما بنا نداریم به دنبال اهدافی باشیم که آمریکا در سر دارد ؛ مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرمودند آمریکا مستقیم و غیر مستقیم اصرار دارد ملت ایران به غیر خدا سجده کند و آنها را آقا بالا سر خود قرار دهد .
وی افزود: اول اقدامی که نسل پاک و مطهر این انقلاب و فرزندان بسیجی امام بوجود آوردند این بود که توانستند با خدا محوری دست طاغوت را از این سرزمین کوتاه و به زباله دان تاریخ بیفکنند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در پایان با تاکید بر اینکه امروز نظام اسلامی محتاج خدا محوری است و مدل قدرتی خاص ما متفاوت از دنیاست، بیان داشت: خدا و قران محوری و شهادت طلبی و بسیج و امت حزب الله انقلاب را در طی 37 سال پیشبرده است و آمریکا زمینگیر شده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 50048

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcg7z9n.ak9zt4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir