گزارش زاهدانه از قطعی تلفن‌های ثابت در قدیمی ترین محله کلانشهر جنوب شرق؛

تلفن مورد نظر در دسترس نمی باشد/ قدیمی ترین محله زاهدان تلفن خانگی و اینترنت ندارد

18 آبان 1395 ساعت 12:26

سرقت کابل های برق و تلفن در کلانشهر جنوب شرق باعث شده تا یکی از قدیمی ترین محلات این شهرستان از داشتن تلفن خانگی و اینترنت محروم باشد.


به گزارش زاهدانه، سرقت کابل های برق و تلفن در شهرستان زاهدان یکی از معضلاتی است که به وفور در بیشتر محلات رخ داده و اهالی را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. گر چه این سرقت ها در همه شهرها وجود داشته و خسارت های میلیاردی به سازمانها و شرکت های مربوطه وارد می کند اما سرقت‌های پیاپی سیم‌های تلفن در کلان شهر جنوب شرق، خسارتهای میلیونی به تاسیسات مخابراتی وارد کرده بگونه ای که گاها نبود اعتبار برای اصلاح خطوط باعث شده قطعی تلفن ثابت در برخی از محلات به چندین روز، ماه یا حتی سال هم برسد.
علی ای حال اهالی قدیمی ترین محله زاهدان مدت هاست از نعمت تلفن بی بهره مانده اند.
شیر آباد؛ یکی از قدیمی‌ترین محله های شهراست که اهالی آن نه تنها تلفن ثابت نداشته بلکه به دلیل عدم وجود خطوط تلفن ثابت تنها می توانند از اینترنت موبایل خود برای انجام کارهای اینترنتی استفاده کنند.
در این رابطه و در راستای مشکلات نبود تلفن در محله شیرآباد زاهدان مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان در گفت وگو با یک رسانه اظهار داشت: تمام نقاط شهر زاهدان به خط تلفن و اینترنت مجهز است اما به دلیل سرقت های پیاپی که از سیم های تلفن در شیر آباد انجام شده دیگر خط تلفنی در محله نامبرده کشیده نشده است.
رضایی با بیان اینکه از سه سال گذشته تاکنون هیچ خط تلفنی در محله شیر آباد زاهدان کشیده نشده است، افزود: اهالی شیر آباد زاهدان به دلیل عدم وجود خطوط تلفن ثابت تنها می توانند از اینترنت موبایل خود برای انجام کارهای اینترنتی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اگر مردم این محله با مخابرات همکاری کنند خط تلفن به شیرآباد کشیده خواهد شد، ادامه داد: در غیر این صورت شرکت مخابرات حاضر به راه اندازی خطوط تلفن در شیر آباد نخواهد بود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 52631

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgq39n.ak9xw4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir