فرماندار زاهدان:

فعالیتهای سپاه و بسیج به یک فرهنگ تبدیل شده اند

25 فروردين 1398 ساعت 8:02

فرماندار زاهدان گفت: در حال حاضر، فعالیتهای سپاه و بسیج به یک فرهنگ در سطح کشور تبدیل شده اند.


به گزارش زاهدنیوز، ابوذرمهدی نخعی در دیدار اعضای شورای تامین و شورای اداری زاهدان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، که در پی اقدام آمریکای جنایتکار در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انجام شد، افزود: سپاه و بسیج در دل مردم و لایه های اقشار مختلف مردم جای گرفته و هم اکنون فعالیت های بسیج و سپاه به یک فرهنگ در سطح جامعه تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران در شهرستان زاهدان همانند سایر نقاط ایران اسلامی، در همه زمینه ها بدون هیچ گونه ادعایی پرتلاش و جهادی همیار دولت و مردم بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند همه ملت ایران بسیجی و سپاهی اند، خاطر نشان کرد: بدین منظور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضور یافتیم که بگوئیم با مجموعه سپاه پاسداران و بسیج میثاقی از دل و جان بسته ایم و سپاه نه تنها یک ارگان نظامی است بلکه بعنوان ارگانی مردمی و فرهنگی در دل همه مردم و ملت ایران جای دارد و این اقدامات نسنجیده آمریکا که از روی نادانی و بی خردی صورت می پذیرد، نه تنها سپاه پاسداران را تضعیف نمی کند، بلکه باعث عزت و سربلندی بیشتر آن می شود.

سپاه خدمتگذار مردم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان نیز در این دیدار گفت: سپاه خدمت گذار مردم بوده و خواهد بود.

سرهنگ خدارحم سارانی افزود: تمامی پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان و بسیجیان این شهرستان همانند برادر و خواهر کوچک سایر مسئولان و پرسنل دستگاه ها و نهادهای مختلف، آماده همکاری در ارائه خدمات بهتر به مردم است.

شایان ذکر است در ادامه این دیدار برخی از اعضای شورای اداری و تامین زاهدان به بیان سخن پرداخته و در پایان نیز با اهدای هدیه ای از زحمات و تلاش های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تجلیل شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57104

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgtq9n.ak9uz4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir