سردار سرلشکر صفوی:

سردار شهید لک زائی در کارنامه خود یک نقطه تاریک هم ندارد/ تفکر شهید در چارچوب اسلام ناب محمدی بود

26 مرداد 1395 ساعت 11:20

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: عملکرد سردار شهید لک زائی بسیار مطلوب بود بگونه ای که در کارنامه خود یک نقطه تاریک هم ندارد.


به گزارش زاهدانه، شامگاه دوشنبه سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهیدان لک‌زائی دیدار کردند.
در این دیدار دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا بیان داشت: سردار شهید حاج حبیب لک‌زائی از جمله گوهرهای نابی است که به‌رغم محدودیت‌های ناشی از جانبازی، خدمات صادقانه و خالصانه ای به انقلاب و نظام اسلامی در کارنامه درخشان حماسه آفرینی خود در هشت سال دفاع مقدس دارد.
سردار سرلشکر صفوی با بیان اینکه سردار شهید لک‌زائی نسبت به امام و مقام معظم رهبری وفادار بوده و تابع فرمان ولایت فقیه بود، گفت: این شهید والا مقام خصوصیات منحصر بفردی داشت بگونه ای که اندیشه و تفکر وی اندیشه قرآن و در چارچوب اسلام ناب محمدی بود.
وی در ادامه با اشاره به صبر و تحمل سردار شهید لک‌زائی که بدنی پر از ترکش داشت اما با وجود آن هیچگاه ناله و گلایه ای نمی‌کرد، افزود: وی انسانی مخلص، شریف، مردمدار و صاحب نفوذ کلام در بین اقشار مختلف مردم بود.
وی با بیان اینکه سردار لک زائی به مدت 10 سال فرمانده سپاه زابل بود، تصریح کرد: علی رغم اینکه در آن زمان امکانات زیادی هم نداشتند اما عملکردشان بسیار مطلوب بود و در کارنامه خود یک نقطه تاریک هم ندارد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان خطاب به همسر شهید لک‌زائی بیان کرد: شما به عنوان خانواده این شهید شریک رشادت‌های وی هستید زیرا سردار شهید لک زائی یک انسان مطلوب اسلام و خداوند است از اینرو خداوند برای دفاع از اسلام و قرآن فرزندان و همسر و برادران شما را انتخاب کرد و این عزیزان را به وجود آورد تا جسم و جان خود را در راه اسلام فدا کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 51623

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgw39n.ak9qx4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir