حمایت سران و طوایف اهل سنت سیستان وبلوچستان از مردم مظلوم فلسطین/ مبارزه و مقاومت تنها راه نجات است

19 فروردين 1397 ساعت 13:52

سران و طوایف اهل سنت سیستان وبلوچستان در واکنش به سخنان تازه ولیعهد کج اندیش سعودی اظهار کردند: عربستان سعودی و اسرائیل بدانند که رژیم آنها رو به زوال است و به زودی شاهد فروپاشی نظام سعودی خواهیم بود.


به گزارش زاهدنیوز، برخی از سران و طوایف اهل سنت سیستان وبلوچستان در واکنش به سخنان تازه ولیعهد کج اندیش سعودی با اشاره به اینکه مبارزه و مقاومت تنها راه نجات مردم مظلوم فلسطین است، گفتند: عربستان سعودی و اسرائیل بدانند که رژیم آنها رو به زوال است و به زودی شاهد فروپاشی نظام سعودی خواهیم بود.

فلسطین خط قرمز تمام مسلمانان به ویژه شیعه و سنی است
اختر محمد کهرازه یکی از بزرگان طایفه شهنوازی در سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار مادر واکنش به سخنان تازه ولیعهد کج اندیش سعودی اظهار کرد: سرزمین فلسطین متعلق به جهان اسلام است و رژیم غاصب صهیونیستی که با ظلم و قتل عام و جنایت بر این سرزمین مقدس مسلط گردیده ظالم و غاصب است.
وی ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست‌های آمریکا و هم پیمانان اروپایی وی گفت: بر همه مسلمانان لازم است که از ملت مظلوم فلسطین به هر نحوی حمایت کنند زیرا فلسطین خط قرمز تمام مسلمانان به ویژه شیعه و سنی است.
کهرازه علت حمایت عربستان از اسرائیل و آمریکا را منافع شخصی آنها دانست و افزود: محمدبن سلمان در پی آن است حکومت عربستان سعودی را شخصا در دست گیرد و حاضر است برای رسیدن به این هدف به همکاری چندجانبه اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی بپردازد زیرا بقای خود را در آن می بیند.

حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران برای سعودی ها غیرقابل تحمل است
وی با بیان این مطلب که حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران برای سعودی ها غیرقابل تحمل است، ادامه داد: محمد بن سلمان جهت تضمین حمایت آمریکایی ها به دنبال تقویت تل آویو و همچنین صهیونیست ها می باشد تا بدینوسیله خود را به عنوان یکی از دوستان رژیم صهیونیستی در دولت و کنگره ملی آمریکا و در میان یهودیان ساکن در آمریکا به نمایش گذارد و فشارهایی را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند که کور خوانده است.

به زودی شاهد فروپاشی نظام سعودی خواهیم بود
وی در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: عربستان سعودی و اسرائیل بدانند که رژیم آنها رو به زوال است و به زودی شاهد فروپاشی نظام سعودی خواهیم بود.
بزرگ طایفه شهنوازی تصریح کرد: ملت ایران از تمام مستضعفین جهان حمایت می کند و این جنایت ها و حرکت های نابه جا و ناجوانمردانه دشمنان را محکوم می کند.
محمد مهدی گرگیچ بزرگ و ریش سفید طایفه گرگیچ نیز در این خصوص به خبرنگار ماگفت: بیت المقدس قبله اول مسلمان ها و مربوط به مسلمان ها است، تنها به ملت فلسطین اختصاص ندارد، به همین خاطر حضرت امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم و مجاهد فلسطین و سرزمین های اشغالی اعلام کرد.
وی ضمن محکوم کردن جنایت های دشمنان و رژیم صهیونیستی بیان کرد: مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.
حسین اسماعیل زهی یکی از بزرگان طایفه شه بخش در زاهدان هم در این خصوص بیان کرد: درد مردم فلسطین درد مردم جهان اسلام است ما وظیفه داریم در مقابل ظلم و ستمی که به مردم مظلوم می شود از آنها حمایت کنیم.

عربستان سعودی موقعیت متزلزلی دارد
وی با اشاره به اینکه محمدبن سلمان رهبر جهان مسلمین نیست که هر تصمیمی گرفت همه از آن اطلاعت کنند، گفت: عربستان سعودی موقعیت متزلزلی دارد به خاطر اینکه بتواند جایگاه خود را حفظ کنند با آمریکا و اسرائیل هم پیمان شده است.
وی خاطر نشان کرد: ما این جنایت صهیونیست ها و هم پیمانان اروپایی آنها را محکوم می کنیم زیرا امروز قلب جهان اسلام از این جنایت ها زخمی است.

مبارزه و مقاومت تنها راه نجات مردم فلسطین است
بزرگ طایفه شه بخش تصریح کرد: مبارزه و مقاومت تنها راه نجات مردم فلسطین است از طرفی هم جهان اسلام شیعه و سنی وظیفه داریم از مردم مظلوم و بی گناه حمایت کنیم.
دادشاه کیانی فر یکی از بزرگان طایفه کردی تمندانی بیان کرد: مسئله فلسطین مسئله جهان اسلام است و به یک فرد یا سرزمین و دیار اختصاص ندارد همه مردم مسلمان و انسان های آزاده روی زمین نسبت به فلسطین تعهد دارند.
وی افزود: محمد بن سلمان تجربه سیاسی ندارد و تازه کار است می خواهد خودنمایی کند تا در مقابل نهضت و محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران مقابله کند اما نمی تواند.
وی تنهاراه نجات مردم مظلوم و بی گناه فلسطین را مبارزه و مقاومت عنوان کرد و گفت: اظهارات گستاخانه بن سلمان سعودی مبنی بر تهدید ایران بسیار حقیرانه است و این اراجیف دلیلی بر قدرت منطقه ای ایران و محور مقاومت و همچنین مردم سالاری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 56213

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgwx9n.ak93q4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir