با حضور دکترشهریاری صورت گرفت؛

دیدارهیئت مدیره اتحادیه آژانس های تاکسی تلفنی استان با نماینده مردم درمجلس

8 خرداد 1394 ساعت 13:29

صبح امروز در سالن اجتماعات چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان، هییت مدیره اتحادیه آژانس های تاکسی تلفنی و وانت بار سیستان وبلوچستان با نماینده مردم در مجلس دیدار کردند.


به گزارش زاهدانه ، این دیدار پیرامون مشکلات پیش آمده ناشی از مصوبه هیئت دولت مبنی بر حذف سهمیه سوخت تاکسی ها، آژانس های تلفنی و وانت بارها صورت گرفت.
حسینعلی شهریاری پس از شنیدن مشکلات این قشر زحمتکش مبنی بر حذف سهمیه سوخت اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی درمقابل مصوبه حذف یارانه نقدی تعدادی از سرمایه داران، مصوبه افزایش بنزین را به دولت پیشنهاد داده بود که در این زمینه دولت بخش افزایش نرخ بنزین را انتخاب و عملیاتی نمود.

وی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان از نعمت گاز CNG بی بهره است ، گفت: موضوع نداشتن جایگاه گاز CNG در سیستان وبلوچستان در مجلس مطرح شده و ما اعلام کرده ایم که حذف سهمیه بنزین برای قشر تاکسی دار در زاهدان بهایی سنگین در پی دارد و برمشکلات آنان می افزاید.
نماینده مردم در مجلس در این دیدار خاطر نشان کرد: به خبر جدیدی که احتمال بررسی و تخصیص یارانه نقدی به قشر تاکسی رانی استان و شهر های بدون گاز را دارد، دید مثبتی ندارم، اما به اتفاق سایر نمایندگان استان این قضیه را به طور جدی پیگیری می کنیم تا شاید بتوان نتیجه ای قابل قبول گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 45729

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgyu9t.ak9nx4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir