نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان:

علم آموزی و تولید علم نیاز جامعه امروز است/دفاع در سنگرهای دیگر همچنان باقی است

2 مهر 1400 ساعت 16:21

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور گفت: دفاع همچنان باقی است و باید مردانه پای آرمان های انقلاب و شهدا بمانیم و بی تفاوت نباشیم.


به گزارش زاهدنیوز؛ همزمان با هفته دفاع مقدس گلزار شهدای شهرستان زاهدان توسط طلاب و روحانیون بسیجی این شهرستان عطرافشانی و غبارروبی شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: شهدا اجازه ندادند که عزت و استقلال این کشور خدشه دار شود و با تاسی از اباعبدالله الحسین(ع) به مقابله با کفر پرداختند.

 
وی افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) بیان داشتند جنگ برای کشور ما برکاتی در برداشت اگرچه جنگ جز خسارت محض نیست اما امروز به این نتیجه رسیده ایم که  اگر دفاع مقدس نبود جهانخواران کشور ما را بلعیده بودند اما اگر امروز استکبار نمی تواند با ما مستقیم مقابله کند برای این است که ما را آزموده اند و می دانند در راه شرف و استقلال خود از جان و مال خویش می گذریم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع همچنان باقی است و باید مردانه پای آرمان های انقلاب و شهدا بمانیم و بی تفاوت نباشیم چراکه فردای قیامت باید پاسخگوی حون شهیدان باشیم، اگر دیروز خاکریز و دوشکا و توپخانه نیاز بود امروز علم آموزی و تولید علم نیاز جامعه است.




حجت الاسلام اکبرپور تاکید کرد: امروز طلاب باید به سلاح علم مجهز شوند، ماموریت تعطیل بردار نیست تنها شکل آن تغییر کرده است و باید با سلاح علم و دانش و فرهنگ حسینی و علوی و فاطمی زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم آوریم.

انتهای ییام/


کد مطلب: 60399

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcgyw93.ak9zy4prra.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir