در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی؛

فریاد«مرگ برآمریکا» درپایتخت وحدت ایران اسلامی طنین انداز شد

22 بهمن 1398 ساعت 12:41

مراسم راهپیمایی 22 بهمن 98 همزمان با سراسر کشور و همزمان با اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زاهدان برگزار شد.


به گزارش زاهدنیوز ؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن مصادف با اربعین شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو ، عشایر غیور و دیگر قشرها با شکوه خاصی در زاهدان برگزار شد.

هوای سرد بهمن نتوانست ذره‌ای در اراده مردم انقلابی سیستان و بلوچستان خلل ایجاد کند و مردم شیعه و سنی این دیار با بصیرت در چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این دیار با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در شهرها، روستاها و بخش‌های استان پهناور سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی حضور پر شور دارند.

 جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از همان دقایق اولیه آغاز مراسم در ساعت 9 صبح، در میدان آزادی و مسیرهای منتهی به آن، حضور یافتند و با حضور پرشور و گسترده و البته با هدف اعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن»و همچنین دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان در جشن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی شرکت کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57826

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdch-6nm.23nqidftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir