رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان خبر داد:

2 ووشوکار سیستان و بلوچستان به تیم ملی دعوت شدند

14 فروردين 1393 ساعت 20:31

رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان گفت: 2 ووشوکار از سیستان و بلوچستان جهت حضور در رقابتهای آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی به تیم ملی دعوت شدند.


عباس شیبک در گفت‎وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: مسابقات المپیک آسیایی شهریور ماه امسال برگزار میگردد که سعید شیبک در وزن 60 کیلوگرم و میلاد قزسفلو در وزن 70 کیلوگرم  از سیستان و بلوچستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: مرحله نخست اردوی تیم ملی ووشوی اعزامی به بازی‎های آسیایی 2014، 16 فروردین امسال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان مهمترین برنامه‌های سال‎جاری این هیئت را تشریح کرد و افزود: اعزام بازیکنان هیئت ووشو به اردوها، برگزاری مجمع سالانه هیئت ووشو در سیستان و بلوچستان با حضور رئیس فدراسیون ووشو از مهم‎ترین برنامه‎های این هیئت در سال‌جاری است.

وی برگزاری اردوی انتخابی نوجوانان و جوانان در اردیبهشت ماه، برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه یک و دو ووشو و برگزاری اردوی انتخابی تیم بزرگسالان را از دیگر برنامه‌های امسال بیان کرد.

شیبک از برگزاری مسابقات جام رمضان در مرداد ماه 93 خبر داد و بیان کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان این مسابقات با عنوان جام رمضان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: برای نخستین بار در شهریور ماه، مسابقات ووشو با حضور 10 تیم برتر هیئت ووشو کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه از حضور بازیکنان ووشوی استان در مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: در آبان ماه نیز مسابقات قهرمانی منطقه‌ای بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 32148

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdch6znx.23nikdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir