در حاشیه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای زاهدان مطرح شد

رعایت عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم اولویت وزیر آموزش و پرورش+ تصاویر

7 دی 1395 ساعت 9:01

وزیر آموزش و پرورش اولویت مهم خود را توجه به مناطق محروم و رعایت عدالت آموزشی عنوان کرد.


به گزارش زاهدانه، صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولین و خانواده شهدا قبور مطهر شهدای شهرستان زاهدان غبار روبی و عطر افشانی شد.


در حاشیه مراسم عطر افشانی قبور شهدا فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه سیستان وبلوچستان اولین سفر کاری وی است، اظهار داشت: هدف اصلی از این سفر شناخت بیشتر نسبت به مسائل آموزش و پرورش استان است.
وی توجه به مناطق محروم و رعایت عدالت آموزشی را یکی از اولویت های مهم خود عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانم در جهت تامین فضاهای آموزشی، کیفیت بخشی به وضعیت آموزش و پرورش و تامین نیروی انسانی گام های موثری بردارم.
گفتنی است بازدید از مدارس شیر آباد در حاشیه شهر، شرکت در نشست مدیران مدارس سیستان و بلوچستان در مجتمع شهید عالی زاهدان و راه اندازی سه سامانه ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، افتتاح باغ رستوران خانه معلم، کلنگ زنی چند طرح آموزشی در استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و شرکت در نشست توسعه شاخص های آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته از جمله برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان است.



انتهای پیام/


کد مطلب: 53262

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchiinm.23nx-dftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir