معاون سیاسی سپاه پاسداران:

مردم برنامه ریزی 20ساله دشمن را در 9دی از بین بردند

9 دی 1397 ساعت 13:03

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: مردم برنامه ریزی 20ساله دشمن برای به وجود آوردن فتنه 88را در 9دی از بین بردند.


به گزارش زاهدنیوز، سردار سرتیپ یدالله جوانی در مراسم گرامیداشت حماسه 9دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، افزود: دشمنان تلاش فراوانی برای پدید آوردن فتنه ۸۸ کردند، آنان ۲۰سال برای اجرای این فتنه برنامه ریزی کردند و مردم ما تمام این بیست سال تلاش را در ۹دی ۸۸ به یکباره به هم ریخته و تمام نقشه های آنان را خراب کردند.
وی اظهار کرد: توطئه ای که در سال ۸۸ علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود، راهی به جز حضور مستقیم و یکپارچه مردم در صحنه برای شکستنش وجود نداشت، این حضور پس از ۸ماه فتنه گری فتنه گران در یوم الله ۹دی با حضور میلیونی مردم ولایتمدار در خیابانها به شکست انجامید و فتنه گران نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی بر بازخوانی تاریخ برای فهم و درک کار مردم در حماسه 9دی تاکید کرد و گفت: در آن ایام و قبل از 9دی، رسانه های برخی از دولت های مرتجع و وابسته به دشمنان این مرز و بوم در منطقه خبرهایی مبنی بر اتمام کار جمهوری اسلامی را انتشار داده بودند، آنان میدانستند پشت پرده این جریان چیست و براین اساس اطمینان داشتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 88نابود خواهد شد.
جوانی گفت: امروزه با توجه به هوشیاری و حمایت مردم از نظام و رهبر معظم انقلاب، پایداری نظام دو چندان شده و پایه و اساس نظام سلطه در حال تزلزل و فرو پاشی است.
وی گفت: ادعای وجود تقلب در انتخابات فقط بهانه بود چون بارها به افراد اعلام شد که مستندات خود مبنی بر وجود تقلب و تخلف در انتخابات را ارائه بدهید و بعدها مشخص شد تقلب بهانه بود و هدف اصلی اساس نظام و انقلاب بوده است.
وی اضافه کرد: کسانی که ادعا تقلب داشتند و به خیابان آمدند زمینه را برای سلطنت طلب ها و منافقین آماده کردند و مشخص شد دشمن با این کارها قصد برهم زدن وحدت بین مردم ایران را داشتند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: در سال88 آن چیزی که دنیا را حیرت زده کرد، حضور میلیونی مردم در تمام شهرهای کشور بود، زن و مرد، شیعه و سنی همه به صحنه آمدند چون فهمیدند این فتنه نظام و انقلاب و اسلامشان را نشانه گرفته است، ملت با آن حضور دست رد زد بر سینه فتنه گران و آنها را از صحنه خارج کرد و براین اساس ۹دی یوم الله و روز خدا شد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم بیانیه ای قرائت و مردم نیز بندهای آن را با تکبیر مورد تائید قرار دادند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 56764

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchkqnm.23n--dftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir