پیگیری زاهدانه از حقوق معوقه پرسنل دانشکده دندانپزشکی؛

عباسی: در پرداخت حقوق از سایر دانشگاه های کشور جلوترهستیم/ مزایای دی ماه پرسنل تا هفته جاری پرداخت می شود

16 اسفند 1394 ساعت 10:55

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه حقوق و مزایای پرسنل دندانپزشکی به موقع پرداخت می شود، گفت: دانشگاه و دولت تعهدی در زمینه پرداخت کارانه به کارکنان ندارند.


به گزارش زاهدانه، در پی تماس های مکرر برخی از پرسنل دانشکده داندانپزشکی با این پایگاه خبری مبنی بر اینکه حقوق کلینیک ویژه پزشکان دانشکده دندانپزشکی زاهدان از آبان ماه به بعد پرداخت نشده است، خبرنگار ما پیگیر ماجرا شد تا علت تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل این دانشکده را از زبان مسئولان جویا شود.
پایگاه خبری زاهدانه جهت پیگیری این موضوع در تماس هایی که با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داشت وی با اشاره به اینکه دانشگاه وظایف خود را در قبال پرداخت حقوق و مزایای پرسنل به موقع انجام می دهد، اظهار داشت: طبق اعتباراتی که خزانه دولت واگذار می شود حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت شده و در این زمینه نه تنها مشکلی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وجود ندارد بلکه از سایر دانشگاه های شهرهای کشور نیز جلوتر می باشد.
دکتر محمد هادی عباسی گفت: کارانه ای که پرسنل بیمارستان یا دندانپزشکی ها دریافت می کنند بستگی به درآمدهای مرکزی دارد که درآن مشغول به فعالیت بوده زیرا دانشگاه و دولت تعهدی در زمینه پرداخت کارانه به افراد ندارند.
این مسئول بیان ادامه داد: بخشی از این کارانه را بیمه ها به عهده داشته و از طرفی نیز درآمدهای مراکز مربوطه زمان و میزان دریافت کارانه افراد را مشخص می کند لذا حقوق و مزایای اهم پرسنل به موقع پرداخت شده و با موضوع کارانه افراد ارتباطی ندارد.
«عباس محمدی» رئیس دانشکده دندانپزشکی نیز در تماس تلفنی به خبرنگار زاهدانه در پاسخ به این مشکل با اشاره به اینکه کارانه پرسنل به عهده بیمه می باشد، بیان داشت: با این تفاسیرحقوق و مزایای افراد در ماه های آبان و آذر پرداخت شده و تا هفته جاری نیز حقوق دیماه آنان هم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 49555

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchmmnk.23nwmdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir