مسول کانون خادمیاران رضوی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد؛

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و تهیه کپسول اکسیژن برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در زاهدان

26 تير 1400 ساعت 7:35

میثم کرامتی از توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم و تهیه کپسول اکسیژن برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در زاهدان خبر داد.


میثم کرامتی مسئول دبیرخانه کانون خدمت رضوی در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: با تلاش خادمیاران رضوی ستاد دبیر خانه کانون های خدمت رضوی و همکاری خیران نیکوکار تعداد هزار پرس غذای گرم شوید پلو با ماهی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در زاهدان توزیع شد.

وی افزود: این تعداد غذا در حسینیه اعظم سیستانیها و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و بسته بندی شده و به مساجد حاشیه شهر که بیماران کرونایی را از قبل شناسایی کرده بودند تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به شرایط حاد کرونایی در زاهدان تعداد یک عدد کپسول اکسیژن و یک دستگاه مانومتر به همراه تیم پزشکی بر بالین یک بیمار کرونایی شناسایی شده حاضر و کپسول اکسیژن را برای وی راه اندازی کردند.

کرامتی ضمن قدر دانی از تیم پزشکی و خیران اصفهانی در جهت کمک به بیماران کرونایی، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران در این شرايط بحرانی برای تامين تجهیزات بهداشتی و کمک های مومنانه جهت کمک بیشتر به اقشار آسیب دیده از کرونا می تواند برای حل بسیاری از مشکلات راهگشا باشد، و این کمک ها نشان می دهد که مردم ما مردمی عاطفی، نوع دوست و همراه هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 60075

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchmvn-.23nvqdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir