علی خلیلی جانباز ناهی از منکر به شهادت رسید

5 فروردين 1393 ساعت 2:16

حجت الاسلام علی خلیلی طلبه جوان و جانباز امربه معروف شب گذشته پس از تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.


 به گزارش زاهدانه ، ۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ علی خلیلی طلبه ۱۸ ساله در یکی از محلات شرق تهران در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه گردن آسیب سختی دید. با این وجود تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش وی امتناع کردند تا این‌که یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد. سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند. خلیلی مدت زیادی تحت درمان قرار گرفت تا این‌که سرانجام از بیمارستان مرخص شده و به خانه رفت ولی همچنان مشکلات عمده‌ای درسیستم حرکتی و صحبت کردن وی وجود داشت.


حجت الاسلام علی خلیلی در گمنامی پس از مدتها تحمل درد و رنج به شهادت رسید اما شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت وی را احراز نکرده است و تا این لحظه اجازه تدفین این شهید والا مقام را در قطعه شهدا صادر نکرده است.

علی خلیلی در تمام مدت  جانبازی با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرد و از هیچ مسئولی نیز حمایتی نخواست ؛ وی صادقانه با خلوصی نیت راه شهدا را ادامه داد و سرانجام در ایام فاطمیه با شهدا محشور شد.


کد مطلب: 31905

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchmwnx.23nzvdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir