حمایت سازمان سینمایی از ساخت فیلم درباره سیستان و بلوچستان

12 دی 1398 ساعت 21:30

رئیس سازمان امور سینمایی کشور گفت: این سازمان از ساخت فیلم درباره استان سیستان و بلوچستان حمایت می‌کند.


به گزارش زاهدنیوز ؛ حسین انتظامی عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سازمان سینمایی از ساخت فیلم درباره استان سیستان و بلوچستان حمایت می‌کند.

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ادامه داد: در گذشته تصویر مناسبی از این استان در فیلم‌ها به نمایش گذاشته نشده و در همین راستا سازمان سینمایی از هنرمندانی که جهت معرفی تصویر واقعی این استان به مردم گام بردارند حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی لیپار از جمله فیلم‌های خوبی است که در حال حاضر در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است و امیدواریم تعداد فیلم‌های مرتبط با این استان پرظرفیت با حمایت سازمان سینمایی روز به روز افزایش یابد.

انتظامی تصریح کرد: وزارت ارشاد بر تمرکززدایی از پایتخت تاکید دارد و تلاش دارد ظرفیت‌های استان‌ها بیش از پیش فعال شود و در این میان استان سیستان و بلوچستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

معاون مطبوعاتی سابق وزارت ارشاد تاکید کرد: سیستان و بلوچستان از پتانسیل خوبی در زمینه استعدادهای رسانه‌ای برخوردار است و در همین راستا ایجاد رشته مطبوعات در دانشگاه‌های استان و همچنین توسعه مراکز آموزشی در حوزه مطبوعات و رسانه‌ها در این استان یک اولویت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57727

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchqqnm.23nqidftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir