مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

مناطق آزاد برای کمک به اقتصاد کشور موثر هستند

19 فروردين 1393 ساعت 18:35

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: مناطق آزاد در بحث اقتصاد مقاومتی بهترین بخش برای کمک به اقتصاد کشور هستند.


به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، حامدعلی مبارکی در مراسم معارفه معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری که با حضور جمعی از مدیران سازمان برگزار شد اظهار کرد: خدمت در سنگر اقتصادی، در سالی که با درایت مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، نیازمند تلاش و همراهی همکاران است.

وی با معارفه شاهرخ انصاری به سمت معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان با اشاره به رویکرد جدید سازمان در دولت تدبیر و امید، خواهان نگرش امیدوارانه همه همکاران و به ویژه مدیران شد و افزود: تشریک مساعی با سایر همکاران و بهره‌گیری از توانایی و تجربیات و هم‌چنین ارزیابی فعالیت‌ها و طرح‌های قابل اجرا و برنامه‌ریزی مناسب مسیر رشد و ترقی آتی منطقه آزاد چابهار را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بیان کرد: باید مشوق‌ها و امکاناتی بدهیم و یکسری کارها را صورت پذیرد که همه بیایند سرمایه‌گذاری کنند زیرا مناطق آزاد در بحث اقتصاد مقاومتی بهترین جا برای کمک به اقتصاد کشور است.

مبارکی با قدردانی از همکاری همه همکاران حوزه اقتصادی گفت: انتظار است هرچه جلوتر برویم توان بیشتری بکار بریم و منطقه  را به جایگاه والایی برسانیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 32337

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchqxnx.23nixdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir