در یازدهمین مجمع بسیجیان استان مطرح شد؛

فرهنگ بسیج از ابتدای انقلاب تا امروز رمز پیروزی کشور بوده است/فتح سنگرهای دنیا توسط تفکر رهبر انقلاب اسلامی ایران

14 آذر 1398 ساعت 14:03

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز به هرجا که می نگریم جایگاه مطلق فقیه و نگاه و تفکر رهبرمعظم انقلاب همه سنگرها را فتح کرده است.


به گزارش زاهدنیوز ؛ سردار امان الله گشتاسب در مجمع بسیجیان استان سیستان و بلوچستان گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، قدرت های شرق و غرب در کشور ما اعمال قدرت میکردند و پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش دنیای استکبار را با هزاران توطئه خنثی کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دنیای استکبار می خواست این انقلاب را از مسیر خود منحرف کند ولی اراده امام(ره)، همراهی ملت و تبعیت از ولایت فقیه منجر به تثبیت انقلاب شد و باعث شد همه کشورهای دنیا عظمت و بزرگی این انقلاب را درک کنند.

وی ادامه داد: این انقلاب در 40 سال گذشته با همه توطئه ها و مشکلات توانست روبروی تمامی دسیسه ها بایستد و الگویی برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی شود و امروز به هرجا که می نگریم جایگاه مطلق فقیه و نگاه و تفکر رهبرمعظم انقلاب همه سنگرها را فتح کرده است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شعارهایی را در کشور مطرح کرد که هیچ گاه دچار شکنندگی و پوسیدگی نخواهد شد و این شعارها تمامی مواضع استکبار جهانی را فتح کرده و برای دنیای استکبار سخت و گران تمام شده و درواقع آن چیزی که امام(ره) به دنبال آن بود استقلال، آزادی، عقلانیت ، اخلاق، حریت و معنویت بود که در این کشور شکل گرفت و این شعارها را ذات و فطرت بشری قبول دارد و دائما در جامعه ما موج میزند.

وی با اشاره به اینکه برای ادامه راه انقلاب اسلامی باید به سه نکته مهم توجه داشت، خاطرنشان کرد: امروز اگر میخواهیم راه امام(ره) و انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری دائما در کشور موج بزند و همه سنگرها را فتح کند سه نکته لازم الاجراست و اولین آن تبعیت از مقام معظم رهبری است که در سخت ترین شرایط به داد این نظام رسیده است.

گشتاسبی افزود: نکته دوم همراهی ملت در همه صحنه هاست که البته مردم در همه صحنه ها از ما مسئولین جلوتر بوده اند و سوم اینکه وحدت، انسجام و همراهی رمز موفقیت این کشور بوده که باید از آن با همه توان صیانت و حفاظت کنیم تا دستاوردهای انقلاب و امام(ره) و رهبری پایدار بمانند.

وی درپایان گفت: در همه صحنه ها از آغازین روز انقلاب، در جنگ و دوران سازندگی و بحران ها، آن فکری که وارد میدان شد و از انقلاب صیانت کرد همین تفکر و فرهنگ بسیج بود و امروز اگر ما انقلاب اسلامی را با اقتدار میدانیم فرهنگ بسیج است که در این جامعه موج میزند و این نگاه جهادی و بسیجی به مسائل کشور رمز پیروزی و موفقیت این کشور بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57600

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchv-nm.23nqvdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir