امام جمعه اهل سنت میرجاوه عنوان کرد؛

حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی، لکه سیاهی در تاریخ امریکاست

12 تير 1399 ساعت 11:50

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: ماجرای غم انگیز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا و شهادت هموطنان هرگز از اذهان ملت ایران پاک نمی شود و این جنایت لکه ننگی بر پیشانی دولت آمریکاست.


مولوی عبدالرحیم ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: ملت ایران هرگز جنایات آمریکا را فراموش نخواهد کرد ماجرای غم انگیز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا و شهادت هموطنان ما هرگز از اذهان ملت ایران پاک نمی شود و این جنایت لکه ننگی بر پیشانی دولت آمریکاست.

وی افزود: آمریکا هنوز پاسخی برای جنایت خود در سرنگونی هواپیمای مسافربری نداشته و ملت ایران هرگز این جنایت بزرگ را از یاد نمی برند و این اقدام جنایتکارانه و شهادت 290 انسان بی گناه یکی از سیاه‎ترین جنایات آمریکا در طول تاریخ بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد حتی قادر به رعایت حقوق ملت خود نیست و این روزها شاهد جنایات آمریکا علیه سیاه پوستان هستیم و این نژادپستی و ظلم نقض حقوق مردم آمریکا توسط دولت این کشور است.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: هر گوشه دنیا ظلم و جنایتی شاهد هستیم دولت آمریکا در آن نقش مستقیم و غیرمستقم دارد اما انقلاب اسلامی ایران دست آمریکا را از کشور کوتاه کرد و این باعث عصبانیت دولتمردان آمریکایی و دشمنی با ملت ایران است.

وی اذعان کرد: حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی دست پرورده آمریکا بخشی دیگر از جنایات آمریکا علیه مردم دنیاست و این کشور باید در مجامع بین المللی پاسخگوی جنایات خود بوده و محاکمه شود.


کد مطلب: 58203

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchxinm.23n6vdftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir