افراد گروه تروریستی داعش مانند موش هستند

24 تير 1393 ساعت 16:46

امام جمعه موقت زاهدان گفت: عناصر داعش افرادی منافق هستند و چندین رو دارند مانند موش که ورودی و خروجی های بسیاری برای لانه خود می سازد.


حجت الاسلام احمد راهداری ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی گروه منافقین داعش در گفتگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : ظاهر و باطن عناصر گروه منافقین داعش یکی نیست و افرادی دورو هستند مانند موش که برای لانه خود چندین ورودی و خروجی می سازد تا هر لحظه از جایی دیگر بتواند سر در بیاورد.

وی گفت : این افراد در ظاهر خود را مسلمان و با خدا معرفی می کنند اما در پشت پرده دست به اقدامات وحشیانه ای می زنند که هیچ انسان و دینی آن را نمی پذیرد.

راهداری با اشاره به آیات قرآن گفت : خداوند در قرآن کریم در مورد منافقین چنین فرموده است : که من منافقین را چندین بار عذاب می کنم و این کنایه از این است که عذاب منافقین بسیار شدیدتر است .

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد : منافقین هر روزنه ای برای ضربه زدن پیدا کنند سخت ترین ضربه را می زنند همانگونه که در صدر اسلام به پیامبر اسلام ضربات بسیاری زدند و خوارج همین منافقین بودند که حضرت علی ( ع) را به شهادت رساندند.

وی به اعمال وحشیانه عناصر تروریستی داعش اشاره نمود و گفت : هر انسانی به این اعمال وحشانه کمی دقت کند کلاً از انسانیت بیزار می شود و هیچ دین و مذهبی اقدامات وحشیانه و جنایات عناصر داعش را در هتک حرمت مقدسات ، توهین به پیامبران ، نقض حرمت ضریح و نبش قبر انبیاء را نمی پذیرد و اسلام نیز از چنین اقداماتی بیزار است و این اقدامات هیچ ارتباطی با اسلام و دین ندارد.

احمد راهدارای به حمایت دولت های مستکبر از این گروه اشاره نمود و گفت : امریکا و اسرائیل با حمایت مالی از این افراد می خواهند با ایجاد فتنه مسلمانان را به جان هم بیاندازند تا خود در امنیت باشند.

وی افزود : همه اشخاصی که در اجتماع تاثیر گذار هستند و حتی رسانه ، علما ، روحانیون و معلمان وظیفه دارند تا چهره اصلی نفاق و منافقین را به مردم معرفی کنند تا مردم با خصلت های آنها آشنا شوند و با آگاهی و پیدا کردن بصیرت در زندگی طرف اینگونه افراد نروند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 35523

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchxmnx.23nmidftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir