قصد دشمن با انتشار اخبار کذب آشفته کردن فضای جامعه می باشد

15 آبان 1392 ساعت 2:04

قصد دشمن با انتشار اخبار کذب آشفته کردن فضای جامعه می باشد


به گزارش زاهدانه ، “روز شنبه ( ۱۱ آبان ماه )  ”ف میری بنجار” به جرم قتل پسر عمویش “ح میری بنجار” پای چوبه دار رفت که در حین اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 اما متاسفانه دشمنان جمهوری اسلامی ایران هم بیکار ننشستند و با انتشار اخبار کذب و دروغ در برخی سایتهای وابسته به ایران که توسط نظام جمهوری اسلامی فیلتر شده قصد فریب مردم و آشفته کردن اذهان عمومی را کردند .

خبر منتشر شده در یکی از سایتهای ضد ایران چنین است : 

” در یک اقدام ضدبشری حداقل یک زندانی در زندان زاهدان به دار آویخته شد.

روز شنبه۱۱ آبان ماه حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان اعدام شد. این زندانی به نام فرهاد میر در بند ۳ زندان زاهدان محبوس بود . او روز پنجشنبه ۹ آبان ماه به سلولهای انفرادی بند قرنطینه جهت اجرای حکم اعدام منتقل شد و پس از ۲ روز انتظار مرگ صبح امروز به دار آویخته شد.همزمان با آن تمامی ارتباطات زندان را قطع نمودند.”

 و در ادامه  این خبر کذب را به نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری ربط داده اند.

خبرنگار زاهدانه همان روز اتفاق با خانواده مقتول و قاتل و شاهدان عینی گفتگویی انجام داد که کذب بودن این اخبار کاملا واضح بود و حتی این خانواده از شنیدن این اخبار بسیار عصبانی و شاکی شدند.

حتی امروز (۱۳آبان) هر دو خانواده (قاتل و مقتول) در زیر یک سقف گرد هم جمع می شوند و با برگزاری مراسم مداحی سالار شهیدان امام حسین (ع) پیوند فامیلی خود را محکمتر از قبل می کنند.

قصد اصلی این سایتها علاوه بر بردن آبروی یک خانواده و طایفه ، توهین به نظام جمهوری اسلامی ایران و نا آرام کردن فضای آرام کشور می باشد.

همچنین در این زمینه مقام معظم رهبری  که می فرمایند :

“فضاى اهانت و هتک حرمت در جامعه، یکى از آن چیزهایى است که اسلام مانع از آن است؛ نباید این اتفاق بیفتد. فضاى هتک حرمت، هم خلاف شرع است، هم خلاف اخلاق است، هم خلاف عقل سیاسى است.

قصد دشمن با انتشار اخبار کذب و تبلیغات این است که فضا را آشفته ‌کند، و اعصاب آرام جامعه را به هم بریزد.”

اکنون دشمن جنگ نرم یا جنگ در فضای مجازی را راه انداخته است تا به مقصود و اهداف شوم خود برسد.

اما دشمنان باید بداند مردم کشور ایران با داشتن رهبری آگاه به هیچ عنوان فریب اخبار کذب و دروغین را نمی خورند و در برابر اسکتبار ایستادگی می کنند و سر تعظیم فرود نمی آورند.

 ا. ت

انتهای پیام/


کد مطلب: 30

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci2.aptt1auccb.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir