فرمانده انتظامی مهرستان:

قاچاقچیان در انتقال محموله میلیونی کالای قاچاق در مهرستان ناکام ماندند

16 مهر 1396 ساعت 14:06

فرمانده انتظامی مهرستان از کشف محموله ۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش زاهدنیوز، سرهنگ اسماعیل منصوری اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری درباره ورود کالای قاچاق، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل تردد قاچاقچیان اقدام به ایست بازرسی مقطعی در محل کردند که به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان ایست اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه، با به جا گذاشتن خودروی حامل بار قاچاق از محل متواری شدند که در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی البسه و کفش قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرستان

سرهنگ منصوری گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی از این خودرو 25 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و راننده متخلف تانکر را دستگیر کردند، افزود: قاچاق کالا و منابع ملی امروز علاوه بر آثار مخرب و خسارت‌آور اقتصادی، به عنوان یک معضل بزرگ در جوامع بین‌المللی محسوب می‌شود و این پدیده شوم موجب تضعیف اقتصاد، کاهش سرمایه‌گذاری و اشتغال در کشور و در نهایت افزایش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی مهرستان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش شهروندان افتخاری بس عظیم برای پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 55919

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci33aw.t1awz2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir