برداشت آب از 4 حلقه چاه جدید در زاهدان مجوز گرفت

17 تير 1398 ساعت 10:35

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان زاهدان که در فرمانداری برگزار شد، برداشت آب از 4 حلقه چاه جدید در زاهدان مجوز گرفت.


به گزارش زاهدنیوز، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان زاهدان که به منظور بررسی وضعیت مصرف انرژی در شهرستان برگزار شد، مجوز برداشت شرکت آب و فاضلاب شهری از چهار حلقه چاه جدید حفر شده در بلوار شهید طباطبایی برای رفع بخشی از کمبود آب در شهر زاهدان صادر شد.

وی این جلسه ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان با توجه به افزایش دمای هوا و افزایش مصرف آب و برق بر مصرف درست و بهینه انرژی در ایام تابستان بخصوص توسط مردم و خصوصا دستگاه های اجرایی در ساعات پیک مصرف تاکید کرد.

وی ضمن تذکر به ادارات بدمصرف در زمینه آب و برق، صرفه جویی در مصرف انرژی و اصلاح نحوه آبیاری فضاهای سبز و جلوگیری از هدر رفت آب را در این حوزه و مصرف بهینه آب و برق توسط دانشگاه ها و مراکز آموزشی را در زاهدان خواستار شد.

شایان ذکر است در این جلسه مجوز برداشت شرکت آب و فاضلاب شهری از چهار حلقه چاه جدید حفر شده در بلوار شهید طباطبایی به میزان120 لیتر بر ثانیه به جهت رفع بخشی از کمبود آب در شهر زاهدان صادر شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 57304

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci5paw.t1ayu2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir