مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش 242 درصدی شهرک سازی در نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

12 تير 1399 ساعت 14:56

علیرضا راشکی گفت: میزان شهرک سازی در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال 98 نسبت به سال ماقبل آن 242 درصد افزایش پیدا کرده است.


علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز؛ بیان کرد: میزان شهرک سازی در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال 98 نسبت به سال ماقبل آن 242 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ساخت 44 واحد کارگاهی ،تکمیبل زیر ساختهای آب ،برق ،مخابرات ، آسفالت ، راه دسترسی و گاز رسانی از جمله اقداماتی بود که در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.
رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مبادله موافقت نامه و خرید لوازم جهت احداث خط انتقال برق از لوتک به شهرک صنعتی رامشار با همکاری شرکت برق منطقه ای استان از محل اعتبارات استانی از دیگر اقداماتی بود که برای تکمیل زیر ساخت انجام شده است.

راشکی تاکید کرد: تصویب پست برق شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه با حضور استاندار و معاون وزیر صمت و نمایندگان مجلس و رییس سازمان صمت استان با اعتبار 40 میلیارد از محل اعتبارات استانی و ملی از دیگر اقدامات حائز اهمیت برای رفع مشکل واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه به شمار می رود.

وی ادامه داد: در خصوص رفع مشکل آب شیرین واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه نیز با تصویب اعتباری برای آب شیرین کن در این شهرک در جلسه ستاد تسهیل استان از منابع استانی با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

وی اذعان کرد: مطالعات و اجرای راه دسترسی به شهرک صنعتی کامبوزیا با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان ار محل اعتبارات استانی از دیگر اقدامات انجام گرفته در سال 98 به شمار می رود.

انتهای پیام//


کد مطلب: 58204

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdci5raw.t1avu2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir