جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه:

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال حذف میرحسینی ها از جامعه است/ در منطقه از ایران به عنوان قدرت برتر یاد می کنند

19 دی 1395 ساعت 12:22

سی امین سالگرد سردار سرلشکر شهید قاسم میر حسینی صبح امروز با حضور جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.


به گزارش زاهدانه به نقل از عصرهامون، مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار قاسم میرحسینی وشهدای عملیات کربلای 5 با حضور جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان زابل آغاز شد.

دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال حذف میرحسینی ها از جامعه است
سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه در این مراسم با بیان اینکه در عملیات والفجر8 تانک دشمن جلوی نیروهای ایرانی را سد کرده بود، اظهار داشت: پس از مشاهده این موضوع شهید حاج قاسم میرحسینی سمت یگان رفت و با بلند گو برای رزمندگان از حضرت علی اکبر(ع) گفت و لشکری که یاس داشت با صحبت های حاج قاسم روحیه گرفت و در ان عملیات 600اسیر گرفتند.
وی با بیان اینکه در منطقه از ایران به یک کشور قدرتمند یاد می کنند، افزود: زمانی که قرار بود قرارداد صلح سوریه اجرا شود امریکایی ها می گفتند ایران نباید باشد اما امروز می گویند هیچ صلحی اتفاق نمی افتد مگر ایران بخواهد و این را مدیون مدافعان حرم هستیم.

در منطقه از ایران به عنوان قدرت برتر یاد می کنند
سردار نجات با بیان اینکه افرادی که مذاکره کردند تلاش خود را انجام دادند، تصریح کرد: ایران تمام تعهدات را انجام داد و امروز امریکا به هیچ تعهد خود عمل نکرده است.
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه اگر بخواهیم مستقل باشیم نباید از کفار اطاعت کنیم، ادامه داد: در تهاجم فرهنگی هدف جوانان هستند ماهواره ها فضای مجازی وسایل فساد هستند و دشمنان با این تهاجم ها می خواهند که دیگر میر حسینی ها و خدری  ها در جامعه نباشد.
 


کد مطلب: 53506

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdciqwaw.t1apu2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir