برگزیدگان سومین جشنواره مطبوعات محلی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

مهر , 21 دی 1392 ساعت 22:19

سومین جشنواره مطبوعات محلی سیستان و بلوچستان با رقابت تعداد 57 فعال مطبوعاتی با معرفی برگزیدگان و منتخبان در تعداد 10 بخش به کار خود پایان داد.


به گزارش زاهدانه ، در سومین جشنواره مطبوعات محلی که روز شنبه در تالار اجتماعات اشراق زاهدان برگزار شد از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح یادبود و جوایز نقدی قدردانی شد.

بنا بر رای هیئت داوران لیلا بنی اسدی از هفته نامه عیاران در بخش سرمقاله و یادداشت مقام نخست را با یادداشت «ادای دین به مردم» به خود اختصاص داد و مهدی لکزایی با یادداشت«بوی اصلاح گرایی» و قاسم بنی کمال با یادداشت« ابزار رسانه و رسالت ما» به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند.

همچنین در بخش مقاله نیز بنا بر رای هیئت داوران هیچ یک از آثار حائز دریافت مقام نخست و دوم شناخته نشد و محمدحسین اشرفی از روزنامه جمهوری با مقاله «شیعه و سنی قربانی جنایت وهابیون» به مقام سوم در این بخش دست یافت.

در بخش خبر نیزهیئت داوران هیچ یک اثار را حایز دریافت رتبه نخست و دوم ندانست و مقام سوم این بخش را مسعود رضایی از روزنامه اطلاعات با خبر «اجرای 39 پروژه در سیستان و بلوچستان» به خود اختصاص داد.

بنا بر رای هیئت داوران در بخش تیتر نیز هیچ یک از آثار ارسالی حائز دریافت رتبه نخست و دوم شناخته نشدند و نرگس شجاعی فرد با تیتر « گل فشان ها شناسه سیستان و بلوچستان» مقام سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگارمهر، همچنین هیئت داوران در بخش مصاحبه مرضیه بنی اسدی را از هفته عیاران حائز کسب رتبه دوم دانست و اسحاق خمرصالح و مهدی زیرک به صورت مشترک ازهفته عیاران در این بخش به مقام سوم دست یافتند.

بخش گزارش نیز با انتخاب حسین علی گزمه از دو روزنامه مندیل به عنوان نفر برتر و حیدر علی حسینی و صفیه اعتصامی فرد به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند.

بنا بر رای هیئت داوران بخش عکس تنها یک رتبه سوم به خود اختصاص داد که در این راستا احمد رضا زائر میری ازهفته نامه شهر آفتاب به عنوان نفر سوم منتخب و معرفی شد.

بخش صفحه آرایی نیز با انتخاب ملوک زورقی براهویی از هفته نامه صبح زاهدان، عبدالناصر براهویی زاده و فرشته رییسی به عنوان نفرات دوم و سوم با رای هیئت داوران همراه بود.

بخش طنز نیز بنا بر تشخیص هیئت داوران مقام نخست و دوم نداشت و لذا جایزه مقام سوم این بخش به عبدالرحمن حواشی با عنوان طنز«یارانه ستون کارخانه نمک» رسید.

گفتنی است در بخش کودک و نوجوان محسن سنچولی پردل، محمد رضا کاوه و اسماء دهقان ازماهنامه کودک و نوجوان مسلمان بلوچ به مقام های نخست تا سوم دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه این جشنواره همچنین از صادق سوری به دلیل کسب مدال طلا در جشنواره عکس ژاپن و همچنین شیوا سرگزی از خبرگزاری فارس به دلیل کسب رتبه برتر در چهارمین جشنواره رسانه، آموزش عالی و علم و فناوری وزارت علوم تقدیر شد.


کد مطلب: 29422

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdcir5ar.t1a3r2bcct.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir